網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
我的心,留在安大略湖畔 Left My Heart In Ontario
2013/05/07 03:29:00瀏覽91|回應2|推薦0
Raining, breezing, and the beautiful CN Tower behind me.....Walking, sharing, and the beautiful friendship inside of me...
 Thank you, John and Anita, may God bless you and your whole family!
This sweet couple are the ones who took care of me day and night, and shared their heart with me until midnight
John, Anita, Phillip, Betty, Christiane and Ken....... Just can't forget all the sweet and precious memories since 12 years ago
May our Lord continue to strengthen me, strengthen you....... in Jesus Christ, the God of Sovereignty!
Bless each and every one of you, and your precious families!
昨晚平安到家。

此刻有點兒不行。

不是累、不是睏、也完全不感覺時差。 而是神的愛太奇妙,令人不大受得住。

暮春的和風、暮春的時雨、暮春溫煦的陽光........

再會了、CN Tower,  再會了、安大略湖, 再會了、那地上的一切記憶.....

我回到我的小船上,細細思量。前後十二天; 那一個個的名字,那一張張的面龐,那一顆顆因著耶穌、讓我們聯結的心腸......

主啊我的主,孩子無以為報,惟願您親自堅固每一位我的弟兄和姊妹。

你回頭以後,要堅固你的弟兄! 你回頭以後,要堅固你的弟兄! 你回頭以後,要堅固你的弟兄!(路加22:32)

不單在人的圈圈內,更要在神的心意裏。

送給你這首詩歌。 是我大四那年,在台北陽明山上的一個畢業退修會裏、淚流滿面地學會的,也是這次我們在主日敬拜那天、滿心歡喜一同分享的:

父啊,久在創世之前.......

願聖靈同在。 願藉著與基督的聯結、你和我彼此記念。

在神的話語上。

在基督裏!


 .....but I have prayed for you that your own faith may not fail, and you, when once you have turned back, strengthen your brothers! (Luke 22:32)


( 心情隨筆工作職場 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=thedawnsailing&aid=7910735

 回應文章

陳正華 Julia Chou@guest
Re: 我的心,留在安大略湖畔 Left My Heart In Ontario
2013/05/14 09:23

Hey, Lillian, 真高興又見到妳!

願我們都能彼此堅固; 但最重要的是,我們要先在基督裏立志回頭,不再原地踏步。


Lillian, 妳好嗎? 有一點想念你咧!


Yu Lillian@guest
Re: 我的心,留在安大略湖畔 Left My Heart In Ontario
2013/05/14 08:46
你回頭以後,要堅固你的弟兄
好有力量的一句話