網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Zero Limits 零極限 (3) 零極限背後的人
2009/09/24 23:45:41瀏覽1287|回應0|推薦6

喬.維泰利(零極限作者)

飲水思源終於找到 給過 馬克一本小冊子(零極限) 的當地一個朋友 .

零極限哪裡開始?馬克告訴喬.維泰利 治療師治療精神病的罪犯。但是,誰告訴馬克?從這個錄影, 您會看到 喬.維泰利 遇到這名男子名為OB , 就是他告訴馬克"零極"的秘密.

零極限第十九頁

馬克繼續說:

[十六年來,我常常到加州的夏斯塔山旅行,去尋找真正的自我.當地一個朋友給過我一本小冊子,白紙藍墨水字,裡面的內容我永遠也忘不了,講的就是我剛剛提到的夏威夷治療師和他的獨門療法.多年來,我重複閱讀這篇文章.雖然其中並未詳細說明那位治療師是怎麼做的,但那文 章說他用那個方法治癒了很多人.]

Zero Limits Page 4

Mark went on to tell me the following story:

“ I have been traveling to Mount Shasta in California for about 16 years in search of myself,” Mark explained, “One friend there gave me a little booklet that I never forgot. It was white paper with blue ink. It was an article about this Hawaiian therapist and his method. I read the article over and over again for years. It didn’t describe what the therapist actually did, but it said he healed people with his method.”

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=singi28831&aid=3343140