網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
【詩歌欣賞】祂向來以信實待我 He's Always Been Faithful to Me
2021/12/01 12:18:27瀏覽1009|回應2|推薦46
Hes Always Been Faithful to Me by Sara Groves
祂向來以信實待我
日復一日,我醒來後發現手上有
上帝之手的能力與安慰
一季復一季,我驚異地望著祂
對祂完全的道路奧秘起敬畏之心
Morning by morning I wake up to find
the power and comfort of Gods hand in mine.
Season by season I watch Him amazed, in
awe of the mystery of his perfect ways
CHORUS:
我的一切所需,祂的手必供應
祂向來以信實待我
All I have need of his hand will provide.
Hes always been faithful to me
我不記得有哪次試煉或苦痛
祂不曾再利用,為要給我收穫
我不記得有哪次單單服事上帝
並信靠祂的手,而有悔恨
I cant remember a trial or a pain he did
not recycle to bring me gain. I cant
remember one single regret in serving
God only and trusting his hand
CHORUS
這是我的聖詩,這是我的頌歌
這麼久以來我所聽過的故事主題
上帝始終信實,以後必再信實
祂的仁愛慈憐,無窮無盡
This is my anthem, this is my song, the
theme of the stories Ive heard for so long.
God has been faithful, he will be again.
His loving compassion, it knows no end.
CHORUS
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=roxanne21&aid=167267003

 回應文章

Kahlan Amnell
等級:7
留言加入好友
Anna Sailors - "He's Always Been Faithful" (OFFICIAL MUSIC VIDEO)
2021/12/02 03:43

Anna Sailors - "He's Always Been Faithful" (OFFICIAL MUSIC VIDEO)

安娜·塞洛斯 (Anna Sailors)

音樂藝術家
黃掬馥(roxanne21) 於 2021-12-02 11:57 回覆:

謝謝您提供不一樣的版本

真可惜,我的筆電音效卡壞了

看來是與這天籟無緣了

還請見諒

願神賜福您平安健康喜樂


黃掬馥
等級:8
留言加入好友
2021/12/01 12:34

奇怪,我明明編輯時有用表格

為什麼出來的格式還是這樣?


信仰中最大的、與軟弱有關的掙扎,
不是去悲憫原諒別人的軟弱,
而是深刻的、痛苦的
去與自己內心深處的軟弱相遇。

─陳韻琳