網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Home 回家
2024/01/20 05:03:38瀏覽105|回應0|推薦24

西城男孩(Westlife)是在1998年7月成立的愛爾蘭男子歌唱團體,創始成員有5位,有奇恩·伊根,馬克·費海利,尚恩·菲南,布萊恩·麥克法登,以及尼基·柏恩.

西城男孩活躍於1999年,以及進入千禧年後10年間,共締造14首全英冠軍單曲,在英國音樂史上名列第三位.

Home 回家  (2008年)

Home 回家  (2008年)

Another summer day 又一個夏日

Has come and gone away 匆匆的來,匆匆的去

In Paris and Rome 在巴黎或是羅馬

But I wanna go home 但我想要回家

Maybe surrounded by a million people 或許正被百萬人所包圍

I still feel all alone, 我卻仍感到寂寞

I just want to go home 我只想要回家

Oh I miss you, you know 我十分想念妳

And Ive been keeping all the letters 我把它們都收藏好

That I wrote to you 那些我寫給妳的信

Each one a line or two 每封只有寥寥數語

Im fine baby how are you 我很好,親愛的,妳呢

Well I would send them but, I know that its its just not enough

我會把它們寄出,但我知道這些並不足夠

The words were cold and flat 文字顯得冷漠平淡

And you deserve more than that 妳應得到更多關懷

Another airplane 又一架飛機

Another sunny place 又一個陽光四散的地方

Im lucky, I know 我知道,我十分幸運

But I wanna go home 但我想要回家

Ive got to go home 我必須回家

Let me go home 讓我回家吧

Im just too far from where you are 我與妳的距離太遙遠了

I gotta come home 我必須回家

Let me come home 讓我回家吧

Ive had my run , baby Im done 我奔波過了,我決定要結束了

I wanna come home 我想要回家

And I feel just like, Im living 我彷佛正活在

Someone elses life 其他人的生活之中

Its like I just stepped outside 就像我置身事外

When everything was going right 當一切正在好轉

And I know just why you could not come along with me 我知道,為何妳不能與我同行

Cause this was not your dream 因為這不是妳的夢想

But you always believed in me 但妳卻一直堅信著我

Another winter day 又一個冬日

Has come and gone away 匆匆的來,匆匆的去

In either Paris and Rome 不在巴黎或是羅馬

And I wanna go home 我想要回家

I miss you, you know 我十分想念妳

Let me come home 讓我回家吧

Ive had my run , baby Im done 我奔波過了,我決定要結束了

I wanna go home 我想要回家

Let me go home 讓我回家吧

Itll all be alright 一切都安好

Ill be home tonight 我今晚就會回家

Im coming back home 我就在回家的路上

( 休閒生活音樂 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=julian2021&aid=180249605