網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
哈薩克斯坦( Kazakhstan)歌手 Karakat Bashanova 參賽歌曲 Forever
2020/11/12 04:10:03瀏覽575|回應0|推薦21

2020年歐洲青少年音樂大賽(Junior Eurovision 2020),11月29日將在波蘭舉行.

哈薩克斯坦 Kazakhstan   Karakat Bashanova    Forever

歌詞翻譯

Remember days

I hoped you stay

I never really want to go away

Your way

From your way

Another day, I didn’t stay

I think I did it ‘cause my heart can’t say

I love

With love

Father, you are the one I trust, you have been my supporter

Father, my wisdom, loving and you are in my heart

記住日子

我希望你留下

我從不真正想離開

你的方式

從你的方式

有一天,我沒有留下

我想我做到了,因為我的心不能說

我愛

帶著愛

父親,您是我信任的人,您一直是我的支持者

父親,我的智慧,愛心,你在我心中

[Chorus]

Hide away, I keep it on forever

And fly away, my pain will stay forever

I lie when I say your hand is forever

Remember times for what

I will remember your hand each day that I see

[合唱]

躲起來,我永遠堅持下去

飛走,我的痛苦將永遠存在

我撒謊,當我說你的手永遠

記住時間

我每天都會記得你的手

[Chorus]

Your singing bird is flying above

My gratitude to you is endless Fathеr

Silently, exhausted I am keeping my way without you

You wеre my shining sun, shining sun

But, Father, I know, I feel you are by my side, love you Father

[合唱]

你的歌唱小鳥在飛翔

我對你的感激無盡

沉默,疲憊,我在沒有你的情況下繼續前進

你是我燦爛的陽光,燦爛的陽光

但是,父親,我知道,我覺得你在我身邊,愛你,父親

( 休閒生活音樂 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=julian2021&aid=151801047