網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
saves the dance for me 留最後一支舞給我
2024/05/05 04:31:02瀏覽294|回應0|推薦19

麥可布雷(Michael Bublé)是一位加拿大著名流行爵士樂歌手,也是一位影視演員。 

saves the dance for me 留最後一支舞給我

You can dance every dance with the guy

妳可以和那位傢伙跳每一支舞

Who gives you the eye, let him hold you tight

那位向妳送秋波的男人,讓他緊緊擁抱妳 

You can smile every smile for the man 

妳可以對那個人盡情地笑

Who held your hand beneath the pale moonlight 

在那黯淡的月光下 那個牽著妳的手的男人 

But dont forget whos takin you home 

但可別忘了誰將帶妳回家 

And in whose arms youre gonna be

還有妳又將依偎在誰的懷裡 

So darling, save the last dance for me

所以親愛的,把最後一支舞留給我吧

Oh~, oh I know that the musics fine 

喔,我知道這音樂很棒

Like sparkling wine, go and have your fun

就像香檳酒一樣醇美,去好好玩吧 

Laugh and sing, but while were apart

盡情地歡笑和歌唱,但當我倆(暫時)分開時 

Dont give your heart to anyone

別把妳的心給了別人

And dont forget whos takin you home

而別忘了誰將帶妳回家 

And in whose arms youre gonna be

還有妳又將依偎在誰的懷裡

So darling, save the last dance for me

所以親愛的,把最後一支舞留給我吧

Baby dont you know I love you so

寶貝,難道妳不知道我如此愛妳嗎? 

Cant you feel it when we touch

當我倆接觸時 難道妳感受不到嗎?

I will never, never let you go

我永遠永遠 不會讓你走的 

I love you oh so much

喔,我太愛妳了

You can dance, go and carry on 

妳可以跳舞,一直跳下去

Till the night is gone and its time to go

直到長夜將盡, 該是返家時刻了

If he asks if youre all alone

如果他問起妳是否獨自一個人

Can he walk you home, you must tell him no

能否帶你回家,妳必須向他說不

And dont forget whos taking you home

而別忘了誰將帶妳回家 

And in whose arms youre gonna be

還有妳又將依偎在誰的懷裡

So darling, save the last dance for me

所以親愛的, 把最後一支舞留給我吧

Oh, I know that the musics fine 

喔,我知道這音樂很棒

Like sparkling wine, go and have your fun

就像香檳酒一樣醇美,去好好玩吧 

Laugh and sing, but while were apart

盡情地歡笑和歌唱,但當我倆(暫時)分開時 

Dont give your heart to anyone

別把妳的心給了別人

And dont forget whos takin you home

而別忘了誰將帶妳回家 

And in whose arms youre gonna be

還有妳又將依偎在誰的懷裡

So darling, save the last dance for me

所以親愛的, 把最後一支舞留給我吧

So dont forget whos takin you home

所以別忘了誰將帶妳回家

Or in whose arms youre gonna be

或妳又將依偎在誰的懷裡  

So darling, save the last dance for me

所以親愛的, 把最後一支舞留給我吧

Ooh, you make a promise

喔,妳保證

That youll save the last dance for me 

妳會把最後一支舞留給我

Youll save the last dance for me 

妳會把最後一支舞留給我

Save, save the last dance 

保留,保留最後一支舞

The very last dance for me

最後一支舞給我

( 休閒生活音樂 )
推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=julian2021&aid=180522095