網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
是非是人定的(2)
2014/10/24 15:37:51瀏覽380|回應0|推薦12

某夜, 在一個深夜電台節目中, 一位走在佔中前線的青年打電話給主持人, 他一時感慨, 略帶哽咽地說 : 我不明白, 為何那些路人責罵我們自私?  現在我們是為香港爭取更好的未來, 他們卻不願放棄那少少的馬路和賺錢的機會.  我覺得他們才是自私的人.

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

互聯網上流傳著一位的士司機描述自己於佔中其間的一段遭遇.

 

由於是勞動界人士寫的, 所以文章非常口語化 (甚多廣東話), 不過個人感覺是很值得分享, 因為它確切地反映了香港現時的社會對佔中的看法.

 

內文有一句說話是我覺得最惹笑的 - 納粹黨大戰共產黨!

 

ROES oh ya

 

 

文章如下, 圖上黃色的文字是書面語的解釋.

 

 

 

【當的士大佬遇上

琴晚晚上十點幾,生意認真麻麻地,我去到觀塘APM等客...
(
昨晚約在十時, 生意本來就不太好了, 我駕著車子到觀塘APM[一個商場的名稱]等待乘客.)

 
乘客 : 司機大佬,唔該旺角 (麻煩去旺角)

見到佢()一身黑衫黑褲黑社會既()造型,大約估佢去旺角佔中,立刻無名火起,想踼佢落車,但由於生意真係好差(很不好),唯有忍住啖氣先。。。

我面帶微笑 : 好,係唔係去佔中果度呀?(是不是前往佔中集會地方啊?)

乘客 : 係阿(對啊),琴日我地被人搞(昨日我們被人搗亂),今晚要去支援,要去覆桌(把桌子翻了, 比喻翻臉) 。。。

我仍然很有禮貌面帶微笑的道:支援好,覆桌好!

乘客 : 司機大佬,你都支持佔中呀?

我深呼一啖氣 : .........

我心諗支你老母. (髒話)

乘客 : 反佔中班人擺明就係(就是)收錢搞事啦,一點良心都無(沒有)。。。

去度呢一刻,我真係忍唔住

(到了這一刻, 我沒法子再忍耐)

: 老老實實,我琴日(昨日)都有份去反佔中,你口口聲聲話()反佔中有錢收,請問係邊度收錢? (請問是在哪兒收錢)

乘客 : 下,你唔係(不是)支持佔中架咩?

: 我係()支持佔中,唔係(不是)支持佔旺(旺角),佔銅(銅鑼灣),佔金鐘,你地係唔係唔知道中環係邊呀?駛唔駛我車你去呀?(你們是不是不知道中環在哪兒? 要我載你去嗎?)

乘客 : 司機,你冷靜d()先!

我 : 成日話(常常說)佔中佔中,你地旺角佔過少少去旺中(旺角中心),我都當你地係佔中,呢家塞住條阿皆老街,彌敦道都唔知做乜?(你們將佔領區域移過一點, 佔領旺角中心, 我或可算你們是在佔中, 但是現在你們卻佔領了亞階老街, 彌敦道, 我不知你們在弄甚麼)

乘客 : 佔旺係()想令到民眾醒覺,令到大家關注我地呢個(我們這個)行動。。

: 咁比你地搞一搞,我直頭成個人醒覺晒啦 (那麼給你們這樣的擾攘, 我真的整個人終於醒覺了)

乘客 : 唉,司機,我都知佔中對你地做成影響(對你們構成影響),但要鬥爭,就必然要有所犧牲,你要怪就去怪689(梁振英 香港的特首)

: 你要鬥爭,就要我地(我們)犧牲,呢個係乜道理呀?(這是甚麼道理啊?)

乘客 : d差人捉左d打人既人,然後私下放左佢,又咩道理呀?

(那麼警察捉了打佔中者的人後, 又再私下放了他們, 這是甚麼道理啊?)

: 差人點做關我能事!(警察怎樣做事跟我沒關係) 老老實實,佢地成日抄牌(警察常常向我發交通告票檢控我),我恨不得你地(你們)燒左個交通部佢(燒了整個交通部門),問題係()你地的的確確阻住條路呀!(你們真的在堵塞馬路呀!)

乘客 : 為民主自由係咁架啦,司機你都唔好埋沒你既良心,一齊黎支持啦

(為了民主自由就是這樣, 司機你也不要埋沒自己的良心, 一起走出來支持吧)

講到呢度,我實在頂唔住氣(忍不住氣),將架車泊埋(把車子停泊在)阿皆老街近九龍城警署一邊,決意同佢(跟他)理論一番

乘客 : 司機,你做咩停車?(你為什麼停車)

: 呢程我當送比你,唔收你錢,(我不收你這次車程的車資, 就當是我送給你), 我問你,你地成日話香港無自由,到底你地覺得邊度無自由先?(你們常說香港沒有自由, 究竟是哪方面沒有自由?)

這時我抬頭一望倒後鏡,看到這個乘客咬牙切齒,手握拳頭,而且面色陰沉,在的士界打滾多年經驗話比我知(憑我駕駛的士的多年經驗)。。。不對路(事情不妥當),經歷多件靈異事件既()我,亦都不自覺地心寒起來

乘客 : 共產黨d()暴行,你唔係唔知下麻(你不會不知吧)。。司機。。

我問佢()香港有乜唔自由(有甚麼不自由),佢()竟然答我共產黨,我絕對有理由懷疑佢()精神狀況極度不穩定,為了自身安全,我決定先去安慰佢()

: 你。。冷靜d(你先冷靜點),共產黨係仆街(仆街-粗話)我都知,不過要反共產黨都要食飯ga,宜家你地咁(這樣)塞住條街(堵塞馬路),係阻住人地搵食喎(是不讓人工作)

乘客大聲喝道 : 我地香港人唔係豬(我們香港人不是豬),唔係餵飽我地就得(不是餵飽了我們便可以),我地(我們)要真正民主,真正自由,司機,你真係(真的)甘心只做一隻豬咩?

這句我真嚇左一跳,除左係(除了是)因為佢()大喝一聲之外,最大原因係()一個香港人努力工作,安居樂業,對佢地黎講只不過係一隻豬既行為(對他們來說只不過是一隻豬的行為)。。

:.......

當我正想把話講落去時(把話繼續說下去時),這個乘客已經搶先把我既()說話打斷

乘客:你等等先,我未講完,你地唔好咁(不要那麼)自私,淨係掛著搵食得唔得呀(只顧工作賺錢啊)

我驚訝地:我.............我自私?

乘客 : 我地為左(我們為了)爭取民主自由,係條街度訓左不知幾多日(在街上不知露宿了多少天),你地唔支持唔緊要(你們不支持不重要),都唔好阻住我地(但不要阻止我們)

我一臉無耐(無奈) : ....我阻住()你地(你們)

我心諗:你地(你們)霸住條馬路,搞到民不聊生...()我自私?,你地(你們)d雜物封著條馬路,竟然變成係我阻住佢地(他們)。。。係唔係痴線架(是不是神經病)

乘客 : 如果香港人個個都好似你咁(都像你),呢個香港就無得救(這個香港沒有得救)。。。

呢一刻(這一刻)我終於明白到,身為一個平民, 係唔應該(是不應該)介入學生同()政府之間既()鬥爭。。

點解(為什麼)?因為好明顯,呢場並唔係(這並非是)一場普通既()所謂公民抗命,而係(而是)納粹黨大戰共產黨,像我這種平民百姓介入當中,只會弄得屍骨全無,身敗名裂......

: 你既()說話令(使)我矛塞頓開(塞頓開),小弟佩服萬分,我真係諗唔到你地為左(我真沒有想到你們為了)民主自由,可以咁(那麼)偉大

此時,呢()個乘客既()電話響起來...

乘客 : 我聽個(先接聽)電話先...

"
喂,未到阿,我岩岩講服左個(我剛剛說服了)的士司機支持我地既佔中行動.."

"
轉移去金鐘?,咁啦,係洗衣街等啦,個的士司機好支持我地,唔收我地錢"

(那麼, 我們在洗衣街見, 的士司機非常支持我們, 他不收我們車資)

聽到佢係電話既對話(他的電話對話內容),我內心泛起莫名既()恐懼,腦海裡浮現著"騎劫"二字

乘客 : 司機大佬,唔該(麻煩)先去洗衣街接一接人,然後再去金鐘。。唔該

我所擔心既()事終於發生了

騎劫我既()民意,我可以忍,想騎我架的士(想騎劫我輛的士)!?我吥!妄想!

: 下?(噢?) 金鐘,我係()九龍車,香港果邊我唔係咁熟路喎(我不太熟識香港的道路),咁啦(不如),呢()程我免費車你(我免你車資)去到旺角,你地去搭(乘坐)第二架()車啦

乘客 : 唔緊要(不打緊),我識路,我可以帶你去

:其實我今日屋企有d事,諗住車埋你出旺角就收工架啦

(今天, 其實我家中有事, 打算做完你這單生意便回家去)


乘客:講真(說真),屋企既事你之後可以(家事你可以)慢慢再處理,但係(但是)爭取真普選,如果今次過左(失去了今次機會),以後再無(沒有)機會既啦

真係生舊叉燒好過生你 (香港人很愛這樣罵人, 比喻一個人連一塊叉燒, 即是一塊豬肉也不如, 因為叉燒都可以吃入肚, 但那人則太沒有用了)

:言下之意,你認為爭取真普選比起屋企重要?(比家庭重要)

乘客:咁講(該這樣說),屋企係屬於個人既事(家是屬於個人的事),爭取民主自由係()全香港人既()事,我地(我們)佔中,日曬雨淋,我地唔係為左自己(我們不是為了自己),我地係(我們是)幫你去爭取,幫香港人去抗爭......

:.....幫我去爭取,幫香港人去抗爭....
你地(你們)日曬雨淋,日日訓街(在街上睡),爭取左咁多日(爭取了那麼多日),就係為左我去爭取........封左幾條馬路(就是為了我而封了幾條馬路),我簡直(真的)感動到想喊

乘客:我地(我們)日日咁(那麼)辛苦為香港,你地又做過d乜呀(你們又做過甚麼)?你為社會做過d乜呀?(做過甚麼)

:原來你覺得日日訓街(在街上睡)塞住條路(堵塞馬路)就係(就是)為香港付出,為社會貢獻,我真心覺得,你地將來唔駛去搵工(你們將來不用做工),直接去做()一個職業流浪漢....

乘客:講極都唔明(不論怎樣講你都是不明白),爭取民主自由,你識個屁咩?!

最後,個佔中人氏都有比返程去旺角既的士錢我。。(他有給我到旺角的一程車資)

 

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

因此這陣子, 偶然間我們會稱自己為 "豬"; 亦會暗嘆 "神" 真是不愁衣食住行.

 

今天是佔中的廿七天了, 感覺是一場沒完沒了的吵鬧.

 

昨日, 我問老公 : 香港會不會有天再次出現戰爭的場面?

 

雖然我的想法是悲觀, 但深入去想也不是自尋煩惱.

 

【佔中局勢】聯合國人權委會促中國確保香港普選不能有不合理限制 

《經濟通通訊社24日專訊》聯合國人權事務委員會促請中國,確保香港普選行政長官投票 權及被選舉權不能有不合理的限制。

聯合國人權事務委員會主要審核成員國落實《公民權利和政治權利國際公約》的情況,18 位專家星期四在日內瓦開會,特別關注香港問題。委員會會後聲明,要求取得進一步資料,關於 香港普選行政長官及立法會的方法,涉及投票權和被選舉權須符合公約的規定。

委員會主席強調,投票權及被選舉權不能有不合理的限制。有成員更指,不希望北京當局篩 選行政長官候選人。

中國於1998年簽署有關公約,中方上周已向委員會提交書面回覆,指香港各界對普選行 政長官的方法存有分歧,特區政府正致力令社會凝聚共識,落實2017年普選產生行政長官。 委員會成員對中方的回覆並不滿意。

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

我很不喜歡金髮藍眼的外國人對我們的政治指指點點. 

 

是非是人定 (1) http://blog.udn.com/jjcat88/18086954

 

( 時事評論政治 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=jjcat88&aid=18370946