網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
♥♥ Give My Love ♥♥ 主唱:Edward
2008/12/21 23:32:13瀏覽547|回應0|推薦4

最後之舞片尾曲

Give My Love  

主唱: Edward

When I look in your eyes I can see that you
當我凝視妳的雙眼時 我就知道


Want to be with me but you're so scared
妳想和我在一起  但卻非常擔心害怕


And i don't know want to say or do
而我也不知所措


But the tears keep falling from your eyes
看著你淚流滿面


And I know that
我知道


Times won't change my love
時間不會改變我們的愛


And I can't do nothing to keep you
但我卻不知道該如何是好


Oh, I'll give my love oh when I hold you tight
我將給你我的愛   當我深擁你入懷時


Give my love through kiss oh so bright
我倆擁吻時 我的愛將直達你心


And you know that I can't change my love
你知道我的愛永恆不變


Take my love all through the night
今夜你將擁有我全部的愛


As the hours pass away
時間依分一秒的流逝


You thing that love ain't here to stay
你認為愛再也留不住了


Feel a beat from your chest
心中作痛


But you don't give doubt a moment's rest
你從不停止懷疑


You dream the future and all you see is dark
你夢想未來 卻眼前一片黑暗


Listen to your heart baby, the truth will set sparks
寶貝仔細聽你的心 你會看到真相的

Now I'll give my love oh when I hold you tight
我將給你我的愛 當我深擁你入懷時


Give my love through kiss oh so bright
我倆擁吻時 我的愛將直達你心


And you know that I can't change my love
你知道我的愛永恆不變


Take my love all through the night
今夜你將擁有我全部的愛

 


以上資源取至網路,如有侵權,請告知,會立即刪除,謝謝!
( 不分類不分類 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=gajolin520&aid=2493809