網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Sunrise Avenue - All Because Of You
2012/03/06 03:02:13瀏覽69|回應0|推薦0
 
Things weren't going my way事情不會是我想的方式
I was feeling down all the time我每次感覺低落
You held me through the pain你抱著我穿過痛苦
Stood by me in the rain我站在雨中

So today I 'm free所以今天我感覺自由
Feeling fine all the time感覺每次很好
Don't have to wait and see不要在等待跟觀望
We 're on a one way dream我們在夢的單行道

Like the clouds I 'm flying and I 'm我像雲朵我飛起來了

And now I 'm flying high above the sky我現在飛得很高突破天際
And it 's all because of you一切都是因為你
I got a feeling in my heart我可以感覺到我的內心
My life can really start我的生活真正開始
And it 's all because of you一切都是因為你

I 'll defend this fairytale我將保衛這個童話
For me it 's true till the end對我來說,直到最後的真實
Something more than real比起實際的東西
With you I can't pretend有了你我不能假裝
 
So today I 'm free所以今天我感覺自由
Feeling fine all the time感覺每次很好
Don't have to wait and see不要在等待跟觀望
We 're on a one way dream我們在夢的單行道


Like the clouds I 'm flying and I 'm我像雲朵我在飛行

And now I 'm flying high above the sky我現在飛得很高突破天際
And it 's all because of you一切都是因為你
I got a feeling in my heart我可以感覺到我的內心
My life can really start我的生活真正開始
And it 's all because of you一切都是因為你


This feeling in my heart這個感覺在我內心
It 's all because of you一切都是因為你

And now I 'm flying high above the sky我現在飛得很高突破天際
And it 's all because of you一切都是因為你
I got a feeling in my heart我可以感覺到我的內心
My life can really start baby我的生活真正開始寶貝
It 's all because一切都是因為
It 's all because of you一切都是因為你

All because of you都是因為你
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6179158