網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Sunrise Avenue - Welcome To My Life
2012/03/06 02:34:36瀏覽100|回應0|推薦0
 
Welcome To My Life 歡迎來到我的生活Lyrics

This is not really me這不是真正的我
You're an angel not asking who I am你是天使不過問我是誰
You understand你明白
That is not really you這不是真正的你
You look at me as if I'm something more你注視我假如我是某些東西
Well dream on以及夢想著

Welcome to my life歡迎來到我的生活
You see it is not easy你知道這不容易
But I'm doing all right但我做的都很好
Welcome to my dream歡迎來到我的夢
It's the only one who needs me這只有一個人需要我
And stays right by my side並留在我身邊

(歌詞來自:http://www.6lyrics.com/welcome_to_my_life5-lyrics-sunrise_avenue.aspx)

Welcome to my wonderland歡迎來到我的仙境
It'll take time to find out where we stand這將需要一段時間,找出我們所處的位置
In all this mess這一切的混亂
There was the first day for me too這對我來說是第一次
And I had no guide and I was lost like you我沒有引導我向你一樣迷失
I still am我依然很

But it makes me feel alive但這使我覺得我還活著

Welcome to my life...歡迎來到我的生命

Once upon a time there was a guy曾幾何時有個傢伙
Who thought life is a joyride of ladies and red wine誰想到生活女士們和紅葡萄酒駕車兜風
He was so sure he'd get the prices and the glory with his rhymes他是如此相信他會得到和榮耀
He'd never need no one to be there beside him他從來沒有需要,沒有一個在他身旁
Now they're all surrounding me and I feel lonely現在,他們圍繞我感到孤獨
So lonely那麼孤獨
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6179100