網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Dj Carpi - One More Time在一次
2012/01/24 02:42:29瀏覽158|回應0|推薦0

In my soul I have a song,在我的靈魂有一首歌
a song for you...一首給你的歌
in my soul there are some notes在我的靈魂有些音符
they say I love you!它們說我愛你!

I am a dreamer in my life在我的生活我是夢想家
and you're my dream...且你是我的夢想
if you want we'll live togheter and forever...如果你想要我們會住再一起到永遠

Baby one more time寶貝在一次
don't leave me tonight今晚別離開我
I see a light in your eyes我見到光在你雙眼中
fly with me in the sky,跟我在天上飛行
so we'll never die所以我們永遠不死
and we'll say to the world goodbye!我們將會對這世界說再見

Baby one more time寶貝在一次
don't leave me tonight今晚別離開我
I see a light in your eyes我見到光在你雙眼中
fly with me in the sky,跟我在天上飛行
get a star for me,摘下星星給我
we'll dance, you and me!我們將跳舞,你跟我

So I love you, it's true,所以我愛你,這是真的
you're the best in every way and everyday!無論如何每天你都是最好的
... and in my heart you can see what I feel,在我心中你可以見到我的感覺
because love is only a way to fly away!因為愛是唯一遠走高飛的方式

Baby one more time寶貝在一次
don't leave me tonight今晚別離開我
I see a light in your eyes我見到光在你雙眼中
fly with me in the sky,跟我在天上飛行
so we'll never die所以我們永遠不死
and we'll say to the world goodbye!我們將會對這世界說再見

Baby one more time寶貝在一次
don't leave me tonight今晚別離開我
I see a light in your eyes我見到光在你雙眼中
fly with me in the sky,跟我在天上飛行
get a star for me,摘下星星給我
we'll dance, you and me!我們將跳舞,你跟我
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6056344