網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Dj Carpi - The Power Of Pleasure快感的力量
2012/01/15 23:25:11瀏覽238|回應0|推薦0

Now its time to dance現在是跳舞時間
The discoteque is far, but i can hear the rhythm迪斯可派對還遠遠的,但我能聽到節奏
So now I stop my car所以現在我停下我的車
I go into the bar我進入了酒吧
And finally start並終於開始
Dancing all around在任何地方跳舞
Please, take my hands請牽著我的手
And bring me to the moon且帶我上月球
we're flying together我們再一起飛行
you make me feel so fine你讓我覺得很好
and now I wanna tell you然後現在我想跟你說
you are the only one 你是唯一
I want you tonight我今晚想要你

Its the power of pleasure這是快感的力量
the power of dance跳舞的力量
to the disco 來去迪斯可
on the dancefloor在舞池
so welcome to my life所以歡迎來到我的生活
If you wanna move假使你想要動
this is time to make a party是時候開始派對

Its the power of pleasure這是快感的力量
the feeling I need感覺著我需要
to the disco來去迪斯可
on the dancefloor來去迪斯可
so welcome to my life所以歡迎來到我的生活
If you wanna move假使你想要動
this is time to make a party是時候開始派對

Party People !派對人們!
I want to see your hands, in the air !我想要看你們高舉雙手在空中!

Now its time to dance現在是跳舞時間
The discoteque is far, but i can hear the rhythm派對遠遠的,但我能聽到節奏
So now I stop my car所以現在我停下我的車
I go into the bar我進入了酒吧
And finally start並終於開始
Dancing all around在任何地方跳舞
Please, take my hands請牽著我的手
And bring me to the moon且帶我上月球
we're flying together我們再一起飛行
you make me feel so fine你讓我覺得很好
and now I wanna tell you然後現在我想跟你說
you are the only one 你是唯一
I want you tonight我今晚想要你

Its the power of pleasure這是快感的力量
the feeling I need感覺著我需要
to the disco來去迪斯可
on the dancefloor來去迪斯可
so welcome to my life所以歡迎來到我的生活
If you wanna move假使你想要動
this is time to make a party是時候開始派對

Its the power of pleasure這是快感的力量
the feeling I need感覺著我需要
to the disco來去迪斯可
on the dancefloor來去迪斯可
so welcome to my life所以歡迎來到我的生活
If you wanna move假使你想要動
this is time to make a party是時候開始派對

Party People !派對人們!
I want to see your hands, in the air !我想要看你們高舉雙手在空中!

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=6035720