網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Lonely Day
2011/09/13 12:19:18瀏覽150|回應0|推薦0
Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day in my life
這樣一個孤獨的日子
這是我
是我一生最孤獨的日子
Such a lonely day
Should be banned
It's a day that I can't stand
這樣一個孤獨的日子
應該被禁止
這一天,我無法忍受
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
是我一生最孤獨的日子
是我一生最孤獨的日子
Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss
這樣一個孤獨的日子
不應該存在
這一天,我將不會錯過
Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life
這樣一個孤獨的日子
這是我
是我一生最孤獨的日子
And if you go,
I wanna go with you
And if you die,
I wanna die with you
Take your hand and walk away
如果你離去,
我想和你一起走
如果你死了,
我想跟
握你的手走
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
The most loneliest day of my life
是我一生最孤獨的日子
是我一生最孤獨的日子
是我一生最孤獨的日子
Such a lonely day
And it's mine
It's a day that I am glad I survived.
這樣一個孤獨的日子
我的
這一天,我很高興我活了下來。
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5636340