網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
mercy憐憫
2011/09/13 10:56:08瀏覽158|回應0|推薦0

Angel of mercy
How did you find me?
Where did you read my story?
Pulled from the papers
Desperate and hardened
seeking a momentary fix
天使憐憫
你是怎麼找到我的?
你在哪裡看我的故事嗎?
文件逼迫
絕望和強化
追求一時的解決

All I wanted to say
All I wanted to do
Is fall apart now
All I wanted to feel
I wanted to love
Its all my fault now
A tragedy I fear
所有想說的話
所有想做的事
現在四分五裂
所有想感受

現在都是我的錯
我擔心悲劇

Angel of mercy
How did you find me?
How did you pick me up again?
Angel of mercy
How did you move me?
Why am I on my feet again?
And I see you
Whoa Whoa Whoa
I feel you
Whoa Whoa Whoa
天使憐憫
你是怎麼找到我的?
你是怎麼接我了嗎?
天使憐憫
你是如何打動我
為什麼我我的腳下呢?
而且我看你

我感覺到你

'fore just the daylight
Come and i stand by
Waiting to catch the quickest plane
Fly me to nowhere
Is better than somewhere
That's where I've been and nothings changed
脫穎而出只是日光
來吧,我堅持
等待搭上最快的飛機
四處
優於某處
這就是我一直在沒有
改變
All I wanted to say
All I wanted to do
Is fall apart now
All I wanted to feel
I wanted to love
Its all my fault now
A tragedy for sure
所有想說的話
所有想做的事
現在四分五裂
所有想感受

現在都是我的錯
悲劇肯定
Angel of mercy
How did you find me?
How did you pick me up again?
Angel of mercy
How did you move me?
Why am I on my feet again?
And I see you
Whoa Whoa Whoa
I feel you
Whoa Whoa Whoa
天使憐憫
你是怎麼找到我的?
你是怎麼接我了嗎?
天使憐憫
你是如何打動我
為什麼我我的腳下呢?
而且我看你

我感覺到你

I'm so lost in you
A tragedy seemed to be over now, oh now
A tragedy it seemed to be over now
這樣失去了
悲劇似乎已經結束了
現在
悲劇似乎結束了

Angel of mercy
How did you find me?
How did you pick me up again?
Angel of mercy
How did you move me?
Why am I on my feet again?
And I see you
whoa whoa whoa
I feel you
Whoa whoa whoa
I feel you
Oh Whoa whoa whoa
I feel you
Oh Oh Oh




天使憐憫
你是怎麼找到我的?
你是怎麼接我了嗎?
天使憐憫
你是如何打動我
為什麼我我的腳下呢?
而且我看你

我感覺到你

我感覺到你

我感覺到你
呵呵呵呵
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=5636082