網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
OneRepublic lyrics - Hearing Voices聽到聲音
2010/05/26 15:13:16瀏覽607|回應0|推薦0

OneRepublic lyrics - Hearing Voices

album: Dreaming Out Loud (2007)


Start開始
I'm gonna start with this我要開始予這個
Just a single thought followed by words只是一個信息意念跟隨著話語
I hope I don't miss, miss anything我希望我沒有遺漏,遺漏任何東西
Write you a letter, but it's better that you hear me,寫你的信,這比你聽到我好,
I suppose I could sing, write a song to share the meaning我想我會唱,寫一首歌曲,分享的意義
Of the love for you I'm feeling在愛你,我的感覺
People saying what they will...別人說什麼,他們會 ...
I don't care.我不在乎

I'm hearing voices all around我聽到周圍的聲音
I'm hearing voices calling out我聽到的聲音呼喊
What would they say?他們會怎麼說呢?
What would it change?它會改變什麼?
I'm hearing voices all around我聽到周圍的聲音
I'm hearing voices making sounds我聽到的聲音發出聲音
What would they take?他們會怎麼走?
What would they say to me if only I was listening?他們會告訴我,如果只有在我聽?

Catch my 22,趕上我的22
I'd gladly give it to somebody because I only want to be with you我很樂意把它送給別人,因為我只想與你同在
I lost and used your love我輸了,利用你的愛
I start to drown and you go and pull me up我開始淹死,你去拉了我一把
Don't you listen to what they say.你沒有聽到他們說什麼。

I'm hearing voices all around我聽到周圍的聲音
I'm hearing voices calling out我聽到的聲音呼喊
What would they say?他們會怎麼說呢?
What would it change?它會改變什麼?
I'm hearing voices all around我聽到周圍的聲音
I'm hearing voices making sounds我聽到的聲音發出聲音
What would they take?他們會怎麼走?
What would they say if I was listening?他們會告訴我,如果只有在我聽?

Come here, there's something I should tell you來到這裡,某些東西我應該告訴你
Darling, don't fear親愛的,不要害怕
'Cause I'm going, going away因為我要走了,要走了

Voices all around周圍的聲音
I'm hearing voices我聽到的聲音
What will they say?他們會怎麼說?
What will they say?他們會怎麼說?
I'm hearing voices我聽到的聲音
Hearing voices.聽到聲音。
Voices all around.周圍的聲音
I'm hearing voices all around我聽到周圍的聲音
( 休閒生活雜記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4068295