網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
給我一個天使
2010/12/23 14:11:05瀏覽205|回應0|推薦0

Send Me An Angel

The wise man said just walk this way
To the dawn of the light
The wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark
聰明人說走到這邊
向黎明的光
被風吹你的臉上
隨著歲月的你擦肩而過
聽到這個聲音從內心深處
這是呼喚你的心
閉上眼睛,會發現
通道走出黑暗

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
我在這裡
你給我一個天使
我在這裡
在地上晨星

The wise man said just find your place
In the eye of the storm
Seek the roses along the way
Just beware of the thorns
聰明人說,只是找到自己的位置
風暴之眼
尋找前進的道路上的玫瑰
只要提防荊棘

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
我在這裡
你給我一個天使
我在這裡
在地上晨星

The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark
智者說舉起你的手
和接觸咒語
找到門到樂土
只要相信你自己
聽到這個聲音從內心深處
這是呼喚你的心
閉上眼睛,會發現
通道走出黑暗

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star 


我在這裡
你給我一個天使
我在這裡
在地上晨星
我在這裡
你給我一個天使
我在這裡
在地上晨星
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4725168