網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
依然愛著你
2010/12/23 13:06:24瀏覽209|回應0|推薦1


Time, it needs time 

To win back your love again. 

I will be there, I will be there. 

時間,它需要時間

為了贏回你的愛。

我會在那裡,我會在那裡。


Love, only love 

Can bring back your love someday. 

I will be there, I will be there. 

愛,只有愛

可以帶回你的愛那一天。

我將會在那裡,我將會在那裡。


Fight, babe, I'll fight 

To win back your love again. 

I will be there, I will be there. 

奮鬥,寶貝,我要奮鬥

為了贏回你的愛。

我將會在那裡,我將會在那裡。


Love, only love 

Can break down the walls someday. 

I will be there, I will be there. 

愛,只有愛

有一天可以突破重圍。

我將會在那裡,我將會在那裡。


If we'd go again 

All the way from the start, 

I would try to change 

The things that killed our love. 

如果我們重來一遍

所有的方式,從剛開始,

我會嘗試改變

造成我們愛的事情。


Your pride has build a wall, so strong 

That I can't get through. 

Is there really no chance 

To start once again? 

I'm loving you. 

你驕傲建的牆,如此強大

我不能通過。

難道真的沒有機會

再次開始?

我愛你。


Try, baby try 

To trust in my love again. 

I will be there, I will be there. 

嘗試,寶貝嘗試

要相信我的愛了。

我將會在那裡,我將會在那裡。


Love, your love 

Just shouldn't be thrown away. 

I will be there, I will be there. 

愛,你的愛

不該被扔掉。

我將會在那裡,我將會在那裡。


If we'd go again 

All the way from the start, 

I would try to change 

The things that killed our love. 

如果我們重來一遍

所有的方式,從剛開始,

我會嘗試改變

造成我們的愛的事情。


Your pride has build a wall, so strong 

That I can't get through. 

Is there really no chance 

To start once again? 

你的驕傲建的牆,如此強大

我不能通過。

難道真的沒有機會

再次開始?


If we'd go again 

All the way from the start, 

I would try to change 

The things that killed our love. 

如果我們重來一遍

所有的方式,從一開始,

我會嘗試改變

造成我們的愛的事情。


Yes I've hurt your pride, and I know 

What you've been through. 

You should give me a chance 

This can't be the end. 

是的,我已經傷害了你的自豪,我知道

你經歷過。

你應該給我一個機會

這不可能是結束。


I'm still loving you. 

I'm still loving you, 

I need your love. 

I'm still loving you. 

Still loving you, baby... 

我仍然愛你。

我仍然愛你,

我需要你的愛。

我仍然愛你。

還愛你,寶貝...



Sonata Arctica版的快速金屬搖滾版



   

這一版多了一絲狂野,跟本來輕柔的音樂感覺


比較也別有一番風味呢。


聽聽那美妙電吉他solo~!
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4725002