網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
一個自殺愛
2010/11/17 10:45:21瀏覽242|回應0|推薦1
Rule of Rose主題曲
A Love Suicide一個自殺愛

Say,說
Where is my shame我的恥辱在哪裡
When i call your name?當我喊你的名子?
So please所以請
Don't set me free不要讓我自由
I'm as heavy as can be我可以這麼沉重
I will do you harm我可以讓你受傷
I will break my arm我將打斷我的手臂
I am a victim of your charms我是你魅力下的受害者

I want to be dead我想死
When i'm in bed當我在床上
I can be so mean我可以所以這樣想
You can beat me你可以打敗我
I would like to shame you我想去羞愧你
I would like to blema you我想去責備你
Just because of my love for you因為我愛你

And且
Love itself is just innocent as roses in may愛情本身就是無辜的5月玫瑰花
I know nothing can drive it away我都不知道什麼可以遠走高飛
Though雖然
Love itself is just brief as a candle in the wind愛情本身就是一個短的蠟燭在風中
But it's greddy just like sin但它的greddy如罪惡一樣


Alone but sane孤獨,但理智
I am a love suicide我是個自殺愛

'cause因
Love itself is just as brief as a candle in the wind愛情本身就是一個短的蠟燭在風中
It is pure white just like sin它是純白色,就像罪惡

Alone but sane孤獨,但理智
I am a love suicide我是個自殺愛

'cause因
Love itself is just as innocent as roses in may愛情本身就是一個短的蠟燭在風中
It is pure white just like sin它是純白色,就像罪惡

原版
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4607773