網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
狼媽媽版Baba O'Riley
2010/10/26 10:28:33瀏覽707|回應0|推薦0

Baba O'Riley
Artist(Band):歌詞原著The Who

Out here in the fields在這原野
I fight for my meals我奮鬥為了食物
I get my back into my living.我得回到我的生活。

I don't need to fight我不需要奮鬥
To prove I'm right去證明我是對的
I don't need to be forgiven.我不需要被原諒。
yeah,yeah,yeah,yeah,yeah是啊,是啊,是啊,是啊,是啊

Don't cry不要哭
Don't raise your eye不要揚起你的眼睛
It's only teenage wasteland只是十幾歲的荒地

Sally, take my hand薩莉,牽著我的手
We'll travel south cross land我們將南下穿過大陸
Put out the fire把火撲滅
And don't look past my shoulder.和過去不看我的肩膀。

The exodus is here這裡的人口大流動
The happy ones are near快樂的人是在附近的
Let's get together讓我們一起
Before we get much older.白頭偕老

Teenage wasteland十幾歲的荒地
It's only teenage wasteland.只有十幾歲的荒地。
Teenage wasteland十幾歲的荒地
Oh, yeah
Its only teenage wasteland只有十幾歲的荒地。
They're all wasted! 他們都是浪費!


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4535681