網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
阿拉巴馬甜蜜的家
2010/09/10 11:20:54瀏覽399|回應0|推薦2

Big wheels keep on turning
 大車輪繼續轉動
Carry me home to see my kin 
帶我回家看我的親人
Singing songs about the Southland 
對南方地方唱歌
I miss Alabamy once again 
我再次錯過 Alabamy
And I think its a sin, yes 
而我認為它是一種罪過,是的

Well I heard mister Young sing about her 
嗯,我聽到她的先生楊唱著關於他
Well, I heard ole Neil put her down 
嗯,我聽到了歐尼爾放下她
Well, I hope Neil Young will remember 
嗯,我希望尼爾楊會記得
A Southern man don't need him around anyhow 
南部人不需要他無論如何左右

Sweet home Alabama 
阿拉巴馬甜蜜的家
Where the skies are so blue 
如果天空是那麼藍
Sweet Home Alabama
阿拉巴馬甜蜜的家 
Lord, I'm coming home to you 
主啊,我為了你回家

In Birmingham they love the governor 
在伯明翰,他們熱愛州長
Now we all did what we could do 
現在大家都做了我們能做
Now Watergate does not bother me 
現在,水門事件不打擾我
Does your conscience bother you? 
你的良心是否打擾你?
Tell the truth 
說實話

Sweet home Alabama 
阿拉巴馬甜蜜的家
Where the skies are so blue 
如果天空是那麼藍
Sweet Home Alabama 
阿拉巴馬甜蜜的家
Lord, I'm coming home to you 
主啊,我為了你回家
Here I come Alabama 
在這裡,我來到阿拉巴馬

Now Muscle Shoals has got the Swampers 
現在肌肉爾斯已經得到了沼澤
And they've been known to pick a song or two 
他們已經知道選擇一首歌曲或兩首
Lord they get me off so much 
主,他們讓我得到這麼多
They pick me up when I'm feeling blue 
他們接我,當我情緒低落
Now how about you? 
現在你怎麼樣了?

Sweet home Alabama 
阿拉巴馬甜蜜的家
Where the skies are so blue 
如果天空是那麼藍
Sweet Home Alabama 
阿拉巴馬甜蜜的家
Lord, I'm coming home to you 
主啊,我為了你回家

Sweet home Alabama 
阿拉巴馬甜蜜的家
Oh sweet home baby 
喔阿拉巴馬甜蜜的家
Where the skies are so blue 
如果天空是那麼藍
And the governor's true 
和省長的真實
Sweet Home Alabama 
阿拉巴馬甜蜜的家
Lordy 
Lord, I'm coming home to you 
主啊,我為了你回家
Yea, yea Montgomery's got the answer 
是啊,是啊蒙哥馬利得到答案


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4399986