網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Do You Wanna Date My Avatar
2010/08/09 17:02:25瀏覽643|回應0|推薦0
公會 - 你想跟我的虛擬形象約會歌詞
The Guild - Do You Wanna Date My Avatar lyrics

Do you wanna date my avatar?X2

你想跟我的虛擬形象約會?X2

Hang with me in my MMO
So many places we can go
You'll never see my actual face
Our love, our love will be in virtual space

跟我在我的網絡遊戲
因此,很多地方我們可以去
你永遠不會看到我的實際面
我們的愛,我們的愛將在虛擬空間

I'm craving to emote with you
So many animations I can do
Be anything you want me to be
C'mon, c'mon, and share a potion with me

我渴望與你來表情
所以,我可以做很多動作
是任何你想要我做
來吧,來吧,和我一起分享藥水

Do you wanna date my avatar?
She's a star
And she's hotter than reality by far
Wanna date my avatar?

你想跟我的虛擬形象約會?
她是一個明星
且她遠遠比現實的辣
想跟我的虛擬形象約會?

You can type commands
I've got slots for what I hold in my hands
Don't care what's in your character bank
How 'bout, how 'bout a little tank and spank

您可以鍵入命令
我得為我舉行插槽在我手中
不要在乎在你的性格銀行
怎麼較量,怎麼樣回合小坦克和一巴掌

Grab your mouse and stroke the keys
Here in cyberspace there's no disease
Pick a time, send a tell to me
Just pay, just pay a small subscription fee

抓住你的手在鍵盤和鼠標
在這裡,在網絡空間中有沒有病
選擇一個時間,告訴我
只要支付,只需付小費

Do you wanna date my avatar?
She's a star
And she's hotter than reality by far
Wanna date my avatar


你想跟我的虛擬形象約會?

她是一個明星

且她遠遠比現實的辣

想跟我的虛擬形象約會?

Single, White Human
Looking for group
My stats so high
You'll be out of the loop

單身,白人
尋找群組
我的狀態如此之高
你將不在循環

Got an uber leet staff
That you can't equip
Close your mouth up
Ladies this is pure nerdnip

得到工作人員的尤伯杯萊特
你不能裝備
閉上你的嘴
女士們,這是純粹的書呆子夾

I'm a pixel-based fantasy
A man so stoic
I hack and slash
Who the heck's more heroic?

我是基於像素的幻想
一個人如此堅忍
我劈和斜砍
誰的駭客更英雄?

Check me out, cloth armor
Fits me like a glove
Just twitter a time
I'm ready for love

檢查我出去,布甲
適合我就像一個手套
只是一個時間嘰嘰喳喳
我已經準備好為愛

Hang with me in my MMO
So many places we can go
I'm better than a real world quest
You'll touch my plus five to dexterity vest

恆與我在我的網絡遊戲
因此,很多地方我們可以去
我比現實世界的追求
你會觸摸我的加5靈巧背心

What role do you wanna play?
I'm just a click away night or day
And if you think I'm not the one
Log off, log off and we'll be done

你想要什麼樣的角色扮演?
我只是一個點擊即可晚上或白天
如果你覺得我不是一
註銷,註銷,我們將完成
Do you wanna date my avatar?
She's a star
And she's hotter than reality by far
Wanna date my avatar



你想跟我的虛擬形象約會?

她是一個明星

且她遠遠比現實的辣

想跟我的虛擬形象約會?

Do you wanna date my avatar?
She's a star
And she's hotter than reality by far
Wanna date my avatar



你想跟我的虛擬形象約會?

她是一個明星

且她遠遠比現實的辣

想跟我的虛擬形象約會?

Do you wanna date my avatar? (do you wanna date my avatar?)X4

你想跟我的虛擬形象約會?(你想跟我的虛擬形象約會?)X4








( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4304624