網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Vanilla Twilight香草黎明
2010/07/04 14:38:05瀏覽441|回應0|推薦1

lyrics歌詞

The stars lean down to kiss you星星彎下身來吻你

And I lie awake and miss you而我清醒著躺著想念你

Pour me a heavy dose of atmosphere我傾注於大劑量的氣氛中


'Cause I'll doze off safe and soundly因為我會打瞌睡的安全和穩健

But I'll miss your arms around me但我會想念你的雙臂擁抱著我
I'd send a postcard to you, dear我會寄明信片給你,親愛的

'Cause I wish you were here因為我希望你在這裡



I'll watch the night turn light-blue我會看晚上轉向亮藍色
But it's not the same without you但這沒有你會不一樣
Because it takes two to whisper quietly因為它需要兩個人悄悄耳語


The silence isn't so bad沉默不是那麼壞


'Til I look at my hands and feel sad'直到我看看我的手,感到難過

'Cause the spaces between my fingers'原因我的手指間的空間

Are right where yours fit perfectly如果你是正確的完美合適



I'll find repose in new ways我會找到新的方式休息
Though I haven't slept in two days雖然我兩天沒有睡

'Cause cold nostalgia'因為懷舊的冷

Chills me to the bone我冷到骨子裡



But drenched in vanilla twilight但是,在濕透的香草黃昏
I'll sit on the front porch all night我會坐在前廊整夜

Waist-deep in thought because的思考,因為

When I think of you I don't feel so alone當我想你,我不覺得孤單

I don't feel so alone, I don't feel so alone我不覺得孤單,我不覺得孤單


As many times as I blink正如很多次我眨眼

I'll think of you tonight我會想你,今晚

I'll think of you tonight我會想你,今晚



When violet eyes get brighter當紫色眼睛很亮

And heavy wings grow lighter而沉重的翅膀成長打火機

I'll taste the sky and feel alive again我將品嚐天空,又覺得在活一次


And I'll forget the world that I knew我會忘記世界,我知道
But I swear I won't forget you但我發誓我不會忘記你

Oh, if my voice could reach哦,如果我的聲音可以達到
Back through the past通過回到過去
I'd whisper in your ear我在你耳邊耳語

Oh darling, I wish you were here親愛的,我希望你在這裡



©大洋城公園;

這些歌詞提交布列塔尼賴特〜!♥!〜
這些歌詞是由奧斯曼最後更正
© OCEAN CITY PARK;

these lyrics are submitted by brittany wright ~!♥!~
these lyrics are last corrected by OarSmaN

------------------------------

貓頭鷹城市的音樂又再一次的讓我覺得很開心,或許我也是該讓自己常常聽聽這樣的歌,吵雜的世界真正需要如此的音樂

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4192488