網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Sirenia - The Other Side
2010/05/29 18:15:57瀏覽858|回應0|推薦3
The Other Side Lyrics其他地方歌詞

Artist(Band):Sirenia



There's
a light and a darkened road 那一盞燈和一個漆黑的道路

There's a night and a fading hope 那裡晚上和
一個衰落的希望


There was a dream that once was mine 那裡有一個曾經是我的夢想

But now it seems it has passed with time 但現在看來它已與時間




Sail away my little sister 啟航離開我的
小姐妹


Sail away to the other side 航行到對岸去

Sail away my little sister 啟航離開我的小姐妹

Sail away far into the night 航行距離遠到深夜

Where times seems much better 哪裡有次看起來好多了?

Than this void called life 超過這一空白,這就是人生




There's a voice inside my head 有一個聲音在
我的頭裡面


There's a hope, now long since dead 有一個希望,
現在早就死了


It's all a wonder, will I abide 這全都是一種奇蹟,我會遵守

I hear you calling from the other side我聽到你從其他地方呼喚





( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4078472