網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Bush - Mouth
2010/05/07 13:19:37瀏覽200|回應0|推薦0


You gave me this
Made me give
Your silver grin
Still sticking it in
你給了我這個
讓我給予
你銀色微笑
仍然堅持它在

You have soul machine
Soul machine
你有靈魂機器
靈魂機器

The longest kiss
Peeling furniture days
Drift madly to you
Pollute my heart, drain
最長的吻
那幾天家具斑駁
你瘋狂漂泊
污染我的心,枯竭
You have broken at me
Broken me
All your mental armour drags me down
Nothing hurts like your mouth, mouth, mouth
您已破壞了我
破壞我
所有你的精神盔甲拖累我失望
沒有什麼傷害像你的嘴,嘴,嘴
Your loaded smiles
Pretty just desserts
Wish it all for you
So much, it never hurts
你裝笑臉
漂亮的報應
祝你一切
這麼多,它絕不會傷害
You have soul machine
Stone at me
All your mental armour drags me down
We can't breathe when you come around
All your mental armour drags me down
Nothing hurts like your mouth, mouth, mouth
Your mouth, mouth, mouth
Your mouth, mouth, mouth
你有靈魂機器
石頭在我
所有你的精神盔甲拖累我失望
我們不能呼吸時,你過來
所有你的精神盔甲拖累我失望
沒有什麼傷害像你的嘴,嘴,嘴
你的嘴,嘴,嘴
你的嘴,嘴,嘴

We've been missing long before
Never found our way home
We've been missing long before
Where we'll find our way
我們一直在很久以前失踪
沒有找到回家的路
我們一直在很久以前失踪
我們在哪裡可以找到我們的方法
You gave me this
Made me give
You have soul machine
Broken free
All your mental armour drags me down
We can't breathe when you come around
All your mental armour drags me down
Nothing hurts like your mouth, mouth, mouth
Your mouth, mouth, mouth
Your mouth, mouth, mouth
你給了我這個
讓我給予
你有靈魂機器
殘破的自由
所有你的精神盔甲拖累我失望
我們不能呼吸時,你過來
所有你的精神盔甲拖累我失望
沒有什麼傷害像你的嘴,嘴,嘴
你的嘴,嘴,嘴
你的嘴,嘴,嘴

All your mental armour
All your mental armour
And your mouth, mouth, mouth, mouth
Mouth, mouth, mouth, mouth
Mouth, mouth, mouth, mouth
Mouth, mouth, mouth所有你的精神盔甲
所有你的精神盔甲
和你的嘴,嘴,嘴,嘴
嘴,嘴,嘴,嘴
嘴,嘴,嘴,嘴嘴
,嘴,嘴
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=4011512