網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
Evergrey - I'm sorry 我很抱歉
2010/02/15 15:01:04瀏覽468|回應0|推薦1
Evergrey - I'm sorry我很抱歉

I painted a picture of you,
我畫著你的圖像,
your soul was red and your mind was blue.你的靈魂是紅色和藍色是你的思想。
Destiny laid a light on my creation.命運奠定了光在我的創作。
This dream I had made a slave of my passion,這個夢我只能作一個奴隸,我的激情,
reality was always too far away.現實總是太遙遠。

And we were happy until it came too close one day.
我們很高興,直到一天接近來到。
Suddenly I faced the truth of my dream,突然間,我面對的真相我的夢想,
my love had only been a picture, a scene.我的愛僅是一個圖片,一個場景。
I suppose I needed to believe,我想我必須相信,
didn't want to see you had never been close to me.不希望看到你從未接近我。

And I'm sorry,
我很抱歉,
this illusion has caused you a lot of pain.這種幻想給你造成了很多的痛苦。
And I have no solution,我也沒有辦法,
I'll try to never be back again.我會盡力永遠不會在走回頭路。

I'm sorry (x4)
對不起(4次)

I painted a picture of you.
我畫著你的圖像。
My dream was a lie and the lie became truth.我的夢想是一個謊言,謊言成為真理。
Reality held his breath too long.現實握住了他的呼吸太長。
It's disgusting what dreams can do to you.這是令人厭惡的夢想可以為你作甚麼

And I'm sorry,
我很抱歉,
this illusion has caused you a lot of pain.這種幻想給你造成了很多的痛苦。
And I have no solution,我也沒有辦法,
I'll try to never be back again.我會盡力永遠不會在走回頭路。

I'm sorry (x4)
我很抱歉(4次)

------

Come on guys, if you don't like the song, don't come bitching about it. Let those who like the song just enjoy it. =]
來吧大家,如果你不喜歡這首歌曲,別來婊關於這個。讓那些誰喜歡這首歌很享受這樣。 =]

-----------

我好喜歡這情境,幾乎每個人都穿上了黑色全套西裝,像是在哀弔甚麼

透過一幅幅的相框回朔影像,到後面會知道這是個隆重的喪禮

MV如最高是5顆星,我會給他打4顆星
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3779343