網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
AQUA - My Mamma Said 我媽媽說
2010/01/20 10:38:27瀏覽1556|回應0|推薦1

我們做了一個夢 ... We dreamed a dream...
醒了,活了起來 ... 
Woke up and lived it...
我們有音樂在我們手中... We had the music in our hands...

在滴雨... The drops of rain...
成了一條河... Became a river...
現在是時候結束這種舞蹈 And now it's time to end this dance
因此,“謝謝你!” 
So "Thank You!"

我的媽媽說,最好的事情在我的生活讓我去愛 My mamma said that the best thing in life was getting me to love
有人高於其他任何在這個世界上,寶貝 
Somebody higher than anything else in this world, baby
我的媽媽說,她將為我放棄自己的生活, My mamma said she would give her life up for me

我的媽媽說My mamma said

我的媽媽說My mamma said

我的媽媽說My ma-ma-mamma

我的媽媽說,最糟糕的事情在生活習慣愛 
My mamma said that the worst thing in life was getting used to love
有人是比什麼都很難在這個世界上,寶貝 Somebody is harder than anything else in this world, baby
知道你要,知道你將失去一切... 
Knowing you're going to, knowing you're going to lose it all...

1! 2! 3! 4!

媽媽不要離開 Mamma don't leave
不要去 
Don't go
不要走Don't run
不掩飾 
Don't hide
不要哭 
Don't cry

現在千萬不要感到害怕, Don't ever feel scared now

媽媽剛剛跨入 
Mamma just crossed
剛剛跨入 
Just crossed
到平行世界 
To the parallel world
她越過 
She crossed

她越過She crossed
去了多元宇宙 
To the multiverse

自轉質子 Circling protons
靈魂振動 
Soul vibrations
自轉中子Circling neutrons
所有振動 
All vibrations

媽媽剛剛跨入 Mamma just crossed
剛剛跨入 
Just crossed

到平行世界To the parallel world

她越過She crossed

她越過She crossed

去了多元宇宙To the multiverse

現在你躺在那裡 
And now you're lying there
以你的最後一口氣 
Taking your last breath
我退縮的眼淚 
I'm holding back the tears
噢,媽媽沒有死... 
Oh, mamma don't die...

我的媽媽說,最好的事情在我的生活讓我去愛My mamma said that the best thing in life was getting me to love

有人高於其他任何在這個世界上,寶貝Somebody higher than anything else in this world, baby

我的媽媽說,她將為我放棄自己的生活,My mamma said she would give her life up for me

我的媽媽說My mamma said

我的媽媽說My mamma said

我的我的我的媽媽My my-my-mamma..

我的媽媽說,最糟糕的事情在生活習慣愛My mamma said that the worst thing in life was getting used to love

有人是比什麼都很難在這個世界上,寶貝Somebody is harder than anything else in this world, baby

知道你要,知道你將失去一切...Knowing you're going to, knowing you're going to lose it all

(Oh!)

我的媽媽說My mamma said,

我的媽媽說My mamma said!

我的媽媽說My mamma said,

我的媽媽說My mamma said!

媽媽,堅持住 
Mamma, hold on
在給 
Give in
放開 
Let go
釋放自己 
Release yourself
從一切 
From everything
在那裡 
Out there

媽媽剛剛跨入 
Mamma just crossed
剛剛跨入 
Just crossed
去了平行世界 
To the parallel world
她越過 
She crossed
她越過 
She crossed
去了多元宇宙 
To the multiverse

電子自轉 
Circling electrons
靈魂振動 
Soul vibrations
電子
自轉 Circling electrons
所有振動 All vibrations

媽媽剛剛跨入 
Mamma just crossed
剛剛跨入 
Just crossed
去了平行世界 
To the parallel world
她越過 
She crossed
她越過 
She crossed
去了多元宇宙 
To the multiverse

現在你躺在那裡 
And now you're lying there
以你的最後一口氣 
Taking your last breath
我退縮的眼淚 
I'm holding back the tears
噢,媽媽沒有死... 
Oh, mamma don't die...

我的媽媽說,最好的事情在我的生活變得愛 
My mamma said that the best thing in life was getting me to love
有人高於其他任何在這個世界上寶貝 
Somebody higher than anything else in this world, baby
我的媽媽說,她將為我放棄自己的生活。 
My mamma said she would give her life up for me.

我的媽媽說: 
My mamma said
我的媽媽說: 
My mamma said
我的媽,媽媽媽 
My ma-ma-mamma
我的媽媽說: 
My mamma said
我的媽媽說: 
My mamma said

我的媽,媽媽媽My ma-ma-mamma

我的媽媽說:My mamma said

我的媽媽說:My mamma said...


很寧靜的感覺,有點太時髦的感覺XD

不過有唱出母親的犧牲,都是為了甚麼


( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3670747