網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
silly video
2009/12/03 15:24:11瀏覽291|回應0|推薦1


新的搞笑影片區XD好喜歡兔子,看他一直扭
This isn't polished video. Just some video footage of my latest costume, a bunny called Juniper. I wanted to see how it looked moving around and try to get an idea of the character. Thought I'd quickly edit it and stuck on Popcorn by Hot Butter. The dog in the video is my pooch who's always totally indifferent to the silly things I get dressed up in.
這不是polished影片.只是些影片鏡頭我最後的服裝,兔子叫做Juniper.我想要去看這個看起來是接近怎樣的電影和獲得點子的挑戰.認為我會快速編輯,並停留在熱黃油的爆米花
有條狗在錄像中,是我的狗狗他總是漠不關心愚蠢的事情,我穿著漂亮的衣服.


The Button按鈕,無語言但是看了就很有趣^^

Marshall and Isambaard are back in a new adventure. What is the mysterious button? What does it do? Where did it come from?

Marshall 和 Isambaard回到新的奇遇 .這是甚麼神秘的按鈕?為甚麼能這樣做?這東西從哪裡來?

Includes mystery special guest star!包括神秘嘉賓!

Silly fursuit fun. Sense of humour required. Silly獸裝趣.所需的幽默感.



A really silly video featuring me as Isambaard (the sheep) and my friend Durandal as Marshall (the dog).

Music is Bounce by System of a Down. 一個真silly特色影片我是Isambaard(山羊)和我的朋友Durandal as Marshall (狗)

覺得很好看就幫他翻譯,記得訂閱並評分^^
( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=fy756133&aid=3555105