網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
美國政客鬧的笑話
2007/07/15 23:39:26瀏覽555|回應0|推薦6

Here are jokes from airport ticket agent: 

A senior Senator called and asked about the documents he needed in order to

 fly to China. After a lengthy discussion about passports, I reminded him that

 he needed a visa.

 "Oh, no I don't. I've been to China many times and never had to have one

 of those." I double checked and sure enough, his stay required a visa.

 When I told him this he said, "Look, I've been to China four times and every

time they have accepted my American Express!"

以下是美國機場票務員提供的笑話:

一名資深參議員打電話來,詢問他要搭機去中國大陸需要那些旅行文件. 我花了很長的時間告訴他護照的事後,提醒他還需要辦簽證.

[喔,我不需要,我去過中國好多次了,沒有一次要用到這個.] 我再次查證,確定他一定需要簽證,便告訴他這事.想不到他說:[嘿,我去中國四次了,每次他們都接受我的美國運通卡!]

這位老兄把簽證誤作威士卡了.

====================================================

An Illinois Congresswoman called last week. She Needed to know how it

was possible that her flight from Detroit left at 8:30 am got to Chicago at

 8:33 am.

I explained that Michigan was an hour ahead of Illinois,

 but she couldn't understand the concept of time zones.

Finally, I told her the plane went fast,
and she bought that.

伊利諾一位眾議員上周來電,問她的飛機怎麼可能在上午8點半離開底特律,卻能在8點33分就抵達芝加哥 ?

我向她解釋,密西根和伊利諾有一小時的時差,但她沒法理解[時區]的概念.

最後,我乾脆告訴她:飛機飛得很快,這點竟把她說服了.

( 休閒生活笑話 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=flora24&aid=1093137