網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
Phantomrider
2010/05/01 20:31:45瀏覽788|回應1|推薦9

Gas and blood     煤油和血液
Is all I've got     是我所僅有的 
In you I trust     而我相信的妳...
The final exit's      最後的出口
passing by     已悄悄地離我而去
The wheels run free     方向盤不受控制地轉動著  
Under me     在我心底深處
It's you I feel     所能感受到的只有妳
A million sparks     數百萬個碎片
are falling down     正在墜落著  
I turn the wheel around     我轉動方向盤   向前

Kiss me goodbye     吻別我吧
Into the light     隱沒於光亮中
Like a phantomrider     像個魅影騎士
I'm dying tonight     我將於今晚逐漸消逝
So dark and cold     多麼的黑暗及寒冷
I drive alone     我獨自一人奔馳著
Like a phantomrider     像個魅影騎士
Can't make it all on my own     無法獨自渡過一切

Promises     承諾
I scratched so deep     我將它深深嵌入心中
In your empty seat     屬於妳的座位如此空虛
The sky is turning upside down     天空混亂地上下翻轉著
I turn the wheel around     我轉動方向盤   向前

Kiss me goodbye     吻別我吧
Into the light     隱沒於光亮中
Like a phantomrider     像個魅影騎士
I'm dying tonight     我將於今晚逐漸消逝
So dark and cold     多麼地黑暗及寒冷
I drive alone     我獨自一人地奔馳著
Like a phantomrider     像個魅影騎士
Can't make it all on my own     無法獨自渡過一切
Can't make it all on my own     無法獨自渡過一切
 
I don't know your name     我不知道妳的名字
But still believe     卻仍然相信著
Now it's time     現在時機已到來  
for you and me     為了你和我
Time for you and me     只屬於你我之間的時刻
Time for you and me     只屬於你我之間的時刻

Now I'm here     現在  我就在你面前
No more fears     沒有任何恐懼
Angel, don't you cry     天使   請妳別哭

I'll meet you on     我們會再相遇
The other side     在未來的另一條道路上

Goodbye     再見了
Into the light     隱沒於光亮中
Like a phantomrider     像個魅影騎士
I'm dying tonight     我將於今晚逐漸消逝
So dark and cold     多麼地黑暗及寒冷
I drive alone     我獨自一人奔馳著
Like a phantomrider     像個魅影騎士
Can't make it all on my own     無法獨自渡過一切


Hey! I'm here     嘿!   我就在這裡
With you     在妳身邊
I am here, here     我在這裡   在妳面前
Leave me alone     留我孤獨一人吧
Phantomrider     魅影騎士
Always die on their own     總是以他的方式離去...



這是TH簽唱會要唱的曲目!!  真的真的很好聽: )  強力推薦!!


我後來又把翻譯補了上去   不曉得各位覺得如何?
每一句都注入了我對這首歌及TH的愛喔XD
這首 Phantomrider  真的很好聽 很感人   每次聽都很有感觸!!
不論是曲調或歌詞我都很喜歡
誠心地邀請各位和我一起聆聽這首好聽的歌
 

( 心情隨筆心靈 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=dream820709&aid=3994530

 回應文章

彩虹心靈花園
等級:8
留言加入好友
happy
2010/05/04 12:41

看到妹妹開心

姐姐也替妳開心喔!!!

織心(dream820709) 於 2010-05-05 22:29 回覆:

謝謝!!

我會一直記得這份喜悅的!!