網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
《電影音樂》海防最前線 - Run / 雪警合唱團
2011/12/24 16:42:56瀏覽932|回應0|推薦8

Run / 雪警合唱團 Snow Patrol

.
Run / 里歐娜 Leona Lewis
.
.
Run
I'll sing it one last time for you
Then we really have to go
You've been the only thing that's right
In all I've done

And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye
I nearly do

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

Louder louder
And we'll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can't raise your voice to say

Slower slower
We don't have time for that
All I want is to find an easier way
To get out of our little heads

Have heart my dear
We're bound to be afraid
Even if it's just for a few days
Making up for all this mess

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

讓我把這首悲傷的歌唱最後一次給妳聽吧
接著我們就不能不起程了
擁有妳是我這一生中唯一做對的事
而我不太敢注視妳
但每當我這樣做時
我就清楚我們可以堅持下去
任何的艱辛的路

亮起來吧 亮起來吧
就如同妳生命一樣 一定還可以繼續走下去
即使已
聽不到我的細語
我還是會永世陪在妳身旁

大聲點 在大聲點
我們的人生不就是我跟妳要去闖的嗎
我很難解釋 我為什麼現在會懂
不過.妳不用問 跟我一起附和就行了

一想到無法再看到妳那對動人的眼睛時
妳怎能叫我不崩潰
而當妳準備響起來世前奏時
我也想跟妳一起去

亮起來吧 亮起來吧
就如同妳生命一樣 一定還可以繼續走下去
即使已聽不到我的細語
我還是會永世陪在妳身旁

大聲點 在大聲點
我們的人生不就是我跟妳要去闖的嗎
我很難解釋 我為什麼現在會懂
不過.妳不用問 跟我一起附和就行了

亮起來吧 亮起來吧
就如同妳生命一樣 一定還可以繼續走下去
即使已聽不到我的細語
我還是會永世陪在妳身旁

大聲點 在大聲點
我們的人生不就是我跟妳要去闖的嗎
我很難解釋 我為什麼現在會懂
不過 妳不用問 跟我一起附和就行了

.

歌詞摘自 

http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1010031108109

http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1608072803881

--------------------------------------

當年里歐娜在選秀決賽所演唱的歌曲 Run,原唱就是來自蘇格蘭的樂團雪警合唱團,新唱與原作都有不同味道,但都是一首好歌。

( 休閒生活音樂 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=dream11124&aid=5337744