網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
LOVED BY YOU
2009/03/02 19:26:27瀏覽312|回應0|推薦1

LOVED BY YOU

I can’t deny

The love that you have for me

So I will attempt

To sing you a melody

Seasons they change

But your love never fades

PRE-CHORUS

Though it’s hard to find,

words to express

I’m almost speechless

But I am trying anyway,

Try to explain what I have to say

CHORUS

Before my tears, you cried them all

Before my fears, you fought them all

You have always loved me at my worst

In front of everything, you puty me first

And if my life is taken away

It’s ok

I was loved by you

In me, you’ve birthed

The strength to hold on to faith

When daylight slips away

And darkness is all I have

On you I can call

And know that I’ll never fall

From your arms

被祢愛著

不能否認

祢對我的愛

我會努力

向祢唱出愛的歌

季節會變

祢的愛永不消退

即使難找到

表達的字眼

我已無法言語

但我還努力嘗試著

試著說出我一直想說的

在我流淚前祢已先難過

害怕前祢已替我爭戰過

在我最軟弱時祢仍愛我

祢在乎我甚過世上所有

而即使我的一切都失去

也無所謂

我深深被祢愛著

在我裡面 祢賜給我

力量去守住信心

當日光不在

我有的只剩黑暗

我能向祢呼求

而知道我永遠不會

在祢懷中失落

歌頌靈魂的聲音,在一位碩士畢業作品的發表會上,令人感動不已。

藉著這首歌,安撫浮燥的靈,聽生命在唱歌,讓我們一同進入他的世界。


LOVED BY YOU






( 心情隨筆心靈 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=dcdfdfdg&aid=2702088