網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
守護你˙守護這個家
2013/09/02 17:07:17瀏覽275|回應0|推薦0

守護你˙守護這個家

~是珍惜擁有母女這般情誼~

不要害怕~ "家" 永遠雙手等妳在外受挫而回來擁抱

請不要洩氣~讓我給妳勇氣~不要怕做錯~沒關係

只要勇敢~不要忘記~

因為 穿過黑暗 就是光明了

 電影: 姐姐的守護者~守護這個家擁有的愛

 

 

Feels Like Home

 

Somethin in your eyes, makes me wanna lose myself
你眼中的某樣東西,讓我想要迷失我自己
Makes me wanna lose myself, in your arms
讓我想要…迷失在你的懷抱
Theres somethin in your voice, makes my heart beat fast
你聲音裡的某個特質,讓我的心跳加快
Hope this feeling lasts, the rest of my life
在我的有生之年 希望這種感覺持續不消失

If you knew how lonely my life has been
如果你知道我的生命是多麼的寂寞
And how long Ive been so alone
(
如果你知道) 我孤獨多久了
And if you knew how I wanted someone to come along
如果你知道我是多麼地希望有人出現
And change my life the way youve done
改變我的生命~就像你對我做的!

**It feels like home to me, it feels like home to me
這感覺好像回到家裡,這感覺好像回到家裡
It feels like Im all the way back where I come from
這感覺好像我大老遠地回到我的家鄉
It feels like home to me, it feels like home to me
這感覺好像回到家裡,這感覺好像回到家裡
It feels like Im all the way back where I belong
這感覺好像我終於回到我歸屬的地方**

A window breaks, down a long, dark street
在長長的暗巷尾,有扇玻璃碎了
And a siren wails in the night
在夜裡,警笛在鳴叫
But Im alright, cause I have you here with me
但是我很好,因為你在這裡陪我
And I can almost see, through the dark there is light
我幾乎可以看到,穿過黑暗 就是光明!

Well, if you knew how much this moment means to me
如果你知道這一刻對我的意義
And how long Ive waited for your touch
(
如果你知道) 我等你的觸撫多久了
And if you knew how happy you are making me
如果你知道 你讓我多高興
I never thought that Id love anyone so much
我從不知道 我可以愛一個人這麼深~

 

 

學習型的父母,總是會在外面世界所學習到的"糧食",

帶回家裡,咀嚼後~總會輾轉成為小孩成長的"養分"~

 

( 休閒生活影視戲劇 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=dayang99&aid=8306753