網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
二至三月簡略版@追Blog記{4}
2010/03/23 17:58:31瀏覽339|回應0|推薦23
 
28 - Feb - 2010
 
中國''情人節''----元宵佳節
 
拒絕返P.T.
 
相約"恨你"出旺角行街 + 睇戲 + 食飯
 
二人愉快週末之旺角掃街篇
 
基本上我同"恨你"都係掃街茂,閒時就會周圍掃ga

第一站: 慣例....掃街邊小食
 
呢幾樣嘢食真係食極都咁好味!

成日大排長龍嘅-----貢茶(來自台灣高雄)

~招牌珍珠奶茶 - HK$12.00  -

迷上珍珠奶茶@貢茶

再強烈推介旦王

位置喺邊?就喺旺角金魚街附近~ 呵!

重慶酸辣粉

附送一堆爽既榨菜, 脆既花生, 我地最鍾意既芫茜, 聞落仲好麻辣

我會嗌中辣,

d 粉係粗碌碌,  夠晒彈牙,  可能叫中辣既關係啦, 辣到我個咀麻晒, 又麻又辣,

{未食過由至可~ 一食就差唔多半碗已經上咗癮~  好味到丫~~~!

差少少就即場食完第一碗要食第二碗~ 好在control到自己~ }

台灣地瓜大蕃薯(出爐時間要成三四個字~)

仲有佢地馳名既 "腸粉王" & 燒買,

混醬一流呀, 腸粉夠滑......... "恨你"讚好

再買左杯隔離既 "椰汁大王"正正隔離, 原來 fd 來的, 一樣橙色 polo-tee,

舖與舖中間就有張檯, 可以企係到食


再強烈推介雞蛋仔專門店~

位置喺 旺角登打士街附近


果隻母(公)雞好得意呀,


有好多味揀呀,不過最吸引到我既係芝士味,


好得意既小雞呀~!


就咁睇既好似落幾多芝士,有車打同普通芝士,多d啦haaaaaaaaaa!


新鮮出爐有得食,好熱呀,聞到少少少既芝士味~!


不過唔係每粒都有芝士既...!


要食了~!



另一強烈推介_日船章魚小丸子

地址:旺角登打士街

沙律味章魚小丸子$15有6粒

章魚小丸子熱呼呼好好味ar






第二站: 新世紀 GH 睇戲.
 
「蘇乞兒」

 
本來覺得『錦衣衛』會比較好看........

不過睇完又覺得『蘇乞兒』也不賴啊........
 
第三站:沙爹王食Dinner

簡單又開心一日

補祝:天下有情人都甜甜蜜蜜

幸福、快樂

返到屋住好開心甘planning緊行程呀!

曼谷芭提雅5天團

期待中。。。 3月3號出發~~~

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=3879345