網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
二至三月簡略版@追Blog記{3}
2010/03/23 15:59:16瀏覽236|回應0|推薦8
 ♥°♡ 新年後既二月@我既生日月 ♥°♡
 

轉下眼2月便過了大半個月了......新年假期過後,一直都無好好甘寫下blog~~
 
返工既日子過得還算OK........
 
每日仍然除左自己既工作外,仲要跟進同事既工作........
 
重重覆覆甘工作著........討厭吧﹗不值一提........亦唔想提起.........
 
只有廿八既二月;
 
返工既日子少左,也就意示著早D可以收到工資。
 
返最少既日數,但賺取一樣既工資,心理上會覺得幾值囉。
 
哈哈.....
 
(不過.....廿八既二月對"恨你"來講就慘左D)
 

都係講下返工以外既生活吧﹗
 
新年後既二月
 
屋企總會有一底蘿蔔糕,食剩既黑紅瓜子,賀年既糖果……
 
對住一堆一堆食物,個肚根本填唔落囉,但係唔食又會發霉哦.....
 
唉.....叫人地點處理???
 
最慘既.....仲有幾盒賀禮尚未拆,糖、蛋卷…之類,但願無甘快過期~~
 
雖然新年假已過,但仍有點時間可以四處逛...到處飲飲食食........

 
 農曆新年前食左好多餐團年飯,新年後又開始各個單位既開年飯。
 
滿以為會有增磅既情況出現,但反而有點減磅既意外發生。
 
所有褲都鬆鬆地,斷估無理由所有褲都洗鬆了罷!>.<
 
睇來要繼續四出找尋美食,等我繼續開開胃口!
 
二月我既生日月,

多謝各位好友送俾我既生日祝福,原來有咁多人同自己講生日快樂,

難得仲有舊公司同事及好多好朋友給我發短訊同我say "Happy Birthday",

真係估唔到佢地仲記得我係幾時生日????

年年都為我送上祝福!

在此, 一再多謝大家記得我既生日, 仲破費請我食飯, 謝謝!!

好感動好開心.我會珍惜你地每一位,多謝你地~^3^

(查實, 唔駛成日記住我生日ga, 因為我老啦, 我都唔想記得自己幾多歲呀! 哈哈!!)

特別多謝__Amy,

你送禮物俾我,但要你特登由上海挂號上黎公司俾我,真係唔好意思~

THANK YOU SO MUCH!!!我好鍾意份禮物呀!!!

感激我可以識到你呢位好友^0^

我好開心架...好驚喜+估唔到!!!

so happy ar!︿︿
 
而"恨你"本月荷包嚴重出血
 
 "恨你"送我生日 & 情人節禮物
 
 
"恨你"的確知道我的心意
 
~Sweet~
 
真係抵錫呀
 
我的2010相信會比往年更精彩更豐盛!!!
 
Enjoy your life!

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=3879066