網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
耿耿於懷 @ 「匿名的好友」
2010/08/19 23:01:49瀏覽292|回應0|推薦28

今晚路過一個女仔既blog. 我仲意睇她寫既野。

呢個女孩寫既文章, 佢既文字, 真摯、直接, 發自內心的,令人心痛的。

不造作地, 佢將佢心中既淚都印係果個網誌中。

果d似曾相識既種種情感, 都係我心入面爆發過一次又次。

睇著令人微笑, 笑著令人回憶, 回憶著令人感慨。

我留左言。祝福佢, 並為她開心~

能經歷過一次轟轟烈烈既情感波動。呢將會係佢人生裡其中一段美好既回憶!

係好多年後, 佢會如我一樣, 讀著別人寫的......

會暗暗地笑, 笑自己也曾有過這麼一段故事, 埋在了心中。

睇著佢既文字, 如為我訴說著從前既故事,

那些青澀既歲月, 似有若無既感情, 不能愛既遺憾, 將自己當作透明既一切.....

重新係腦中上映。

祝福我匿名的好友!

睇完海派甜心啦。劇中有–首歌超仲意_[匿名的好友].

我仲意呢首歌裏歌詞由其係呢一段:

不能握的手
從此匿名的朋友
其實我的執著依然執著
與你無關淚自行吸收
不能握的手
卻比親人更親厚
但所有如果
都沒有如果
只有失去的溫柔 最溫柔

係失去既時候,人總會覺得可惜。

但係,點解要感到可惜呢?

人就係甘,有得必有失,有失必有得。

好像以下這首歌所描寫一樣,人生總有一些看似關係曖昧既異性朋友。

但無論關係有幾曖昧,佢地也清楚知道,

之間永遠都無可能有進一步既發展空間,永遠也只能係好朋友,

會互相關心既好朋友。

呢首歌講得超好,呢種曖昧朋友既手永遠都係「不能握的手」。

而係大家心目中,就會係一個「比親人更親厚」既「匿名的朋友」。

呢種關係確是「比愛人更長久」,可以維持好耐,

直至,大家既另一半因呢個「匿名的朋友」

而感到唔愉快,先會「決心和你不再聯絡」。


( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=4336674