網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
「把握當下珍惜彼此」
2010/09/03 13:49:28瀏覽372|回應0|推薦16

《親情的可貴,令我流淚。》
 
呢個故仔非常非常簡單

嫲孫兩人既一d生活瑣事

故仔既主旨就係要教人珍惜身邊既人& 事,包括親情同大自然既可貴

嚴格黍講,呢個題材唔算新穎

唔少電影都有呢d情節,結局也不難預料,就係頑皮既孫兒到左最後定必改過

但呢次既網友分享....優勝之處在於其寫實真澈既故仔

例如一d生活瑣事

令人睇完唔會覺得係「做戲」

人物既一舉一動慢慢滲溢出來

表情唔多,也不用講對白,因此好富實感.

所以大家都睇到流淚,我也都一起流淚了 -v- 跟風~ ^^''

雖則呢篇文章有D長,再加埋太多密密麻麻既字,

不過講真~

卻令到心地有D黑既NANA流淚 ( 我講自己黑心係為左特出呢篇文章既感人哦 )

( 是真眼淚哦 )

呢封感人既文章, 斷斷續續睇左我成個朝頭早呢.... 睇到超感動囉....^.^

同時令我亦細心甘回味左一下親情的可貴!
 
好多時, 都以為佢沒有真正甘存在過, 但其實,
 
時間已將佢一點一滴甘累積落來, 只不過, 我地太忙, 唔察覺啫!
 
所以要珍惜眼前的一切親情,友情 & 愛情 .
 
否則,時間無情,一旦流逝,絕不會復返
 
睇完呢個真實既故仔後....我又學左唔少野....


( 我沒有在裝正經啦 )

多謝你的分享..
 
P.S. 露寶~ 加油,比心機 :)
 
送上呢首歌分享對生命的體悟
 
「把握當下珍惜彼此」
 
一起過著柴米油鹽醬醋茶的平凡一生,
 
也許再簡單平淡不過,卻是最難得的幸福。


( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=4379215