網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
我~~~會努力同佢分手架喇!
2010/10/13 12:07:47瀏覽299|回應1|推薦9

 我已經記唔起我係由幾時開始愛上你...大確無1年都有半年既時間吧?!

從來都無發現, 愛上你, 原來係我既一個負累, 愛得很累很累, 也令我負擔很大....  

由從前要每天相見.... 到近日, 我為左更愛自己, 唔再傷害自己, 我只有離你而去~

 計起黎, 我已經有一星期多時間無再同你接觸!

其實我都好掛住你~~ 你知道嘛?? 但愛上你, 代價實在好大啊!!

講左咁耐.... 大家想知我講緊邊個.........?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

~PAZZI ~

唔好誤會啊~~ 當然唔會係''恨你''

早幾日實施左「一天一麥皮」計劃後, 因此有感而發黎寫呢篇blog!! 

唏~ 老友, 睇到喇嘛?? 想要健康瘦身, 唔要分腫難分~ 你好拿拿聲同PAZZI分手喇!!

因我係勁食果啲人黎架!!

不過你控制得到的話, 間唔中一餐都無所謂啦!!

啲垃圾係幾好味.... 但真係好無益~~~ 快啲搣甩佢!!!

我要快啲搣得呢舖癮啦咁!!

見到佢, 遠離佢~~~~~!!!!

我呢幾日好想食佢呀~~~ 超想!!!!!!

尋晚差啲失手!!!

我要同佢斷絕來往啦!!! ^^

( 心情隨筆心情日記 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=4495439

 回應文章

Queenie
加油ar!~ 支持你 ^^
2010/10/19 09:07
NANA~努力...NANA~加油