網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
今天起....NaNa不再隱形了@.@
2008/10/24 13:53:23瀏覽306|回應1|推薦3

Hi~~多謝各位.........

曾經喺我隱形嘅日子裡....

睇過我個Blog....留過言喺我個Blog....及真心關心過我嘅你哋

我想向你哋講聲.....我真的很巧(好)

起初寫Blog嘅原因只不過係想記下生命裡嘅一點一滴

曾經選擇唔公開綱誌內容...甚至乎唔寫......其實亦無乜特別

選擇公開或者選擇繼續寫下去與否........其實都很隨心

我只選擇做自己喜歡做嘅事

經歷多了或者人大了.......漸漸發覺很怕交代

寫日記都只係為自己留下美好嘅回憶......(唔係比賽....亦唔需要向任何人交代)

其實有什麼特別呢??

我為何要向他人交代呢???

交代與否又如何呢???(真攪笑)

我只選擇過著我認為開心嘅生活....沒有對與錯之分....只要我喜歡就可以了

就正如一樣米養百樣人......每個人都應該有自己選擇嘅權利

最開心係我有權選擇自己想交嘅朋友....

(最開心認識到.......shushu.......一位真心嘅朋友)

有時當心情大好.....或心情驟降時寫下一篇綱誌......其實很寫意呢???

特別喺鬧情緒嘅日子......寫寫寫寫.....總之想到乜就寫乜嘅時候.....

其實係最有feel架......

P.S.充心多謝 my best friend's及家人'sarrow01.gif image by SandyImage :

家人's.....( 有你哋喺我身邊.....我感到幸福滿潟 ) 

SHUSHU...( 認識你係我一背子嘅福氣....跟你唔使講咁多...總之你明架喇 )

小女人奧C卡....( 幸福係要自己爭取架....你好叻呀 )

師兄.... ( 你係我永遠嘅好朋友.....都係嗰句你明架喇....盡在不言中嘛 )

仲有你啦......佢啦......嗰個啦.......依個啦......希望你吔明啦

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2324803

 回應文章

shushushu
見在妳找回自己
2008/10/30 13:44
首先多謝妳,又或者多謝自已啦.............返來啦(老友記)