網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
突然諗起呢首歌~
2008/11/08 11:34:40瀏覽335|回應0|推薦5

突然諗起呢首歌~

再次聽番~好有feel.........

 
身兼兩職既生活開始左個多星期..

自出娘胎以黍...

哩段日子既生活可以算係最辛苦..

每日收工都筋疲力竭..疲倦不堪..

好多時..晚飯都無點食..

就已經埋頭大訓...!!


雖然一個人既日子裡頭...

偶然仲係會覺得好沉悶...

但係...

我知道...

總有一日...

都係會習慣哩種生活模式...!!

係宣言單身既日子裡頭...

身邊少不免會圍繞著各式各樣既男人...

佢地既條件都唔差...
 
只係我清楚明白到..

果d都唔係我想要既....

條件愈好..心態就愈係古怪..!!

太輕浮既人我始終接受唔到..

愛情既遊戲我也自問玩唔起..

我先唔會因為被一個男人傷害過..

便要心灰得走去放縱自己..

讓自己沉淪在虛假既情意中...!!

縱管..

曾經付出過既感情都得不到回報...

縱管..

一棵真心已經傷透得徹底...

但我仍然相信..

愛人還是比被愛的更幸福..

誰付出得較多..誰就是贏家這個道理..!!

比起那些充滿猜疑和欺騙的感情遊戲...

我還是覺得...

能夠不顧一切..全情投入地放膽去愛才是世上最美好的事情..!!

所以...

我需要的..

始終還是一個不會因身材和樣貌才說喜歡我的男人,,

我想要的..

還是一份全無機心..

簡單而穩定既愛情...

我渴望既...

係一個平平凡凡..

唔會讓我心驚膽戰既男人...!!

我唔需要果個人對我付出咩野...

我只要仍每晚可以係我耳邊輕聲講愛我就得啦..

我唔要果d多姿多彩既花花世界..

我只係要每晚依偎係果個人既臂彎沉沉入睡..

到底我想要既...

要等幾耐先會出現呢?

或者永遠都無法遇上...

嗯....
唔緊要啦......
最重要既係...

而家既我已唔再恐懼寂寞...

只要能夠做好自己既本份..

繼續係事業上併博..

勇敢甘生存落去..

先至係最值得慶賀既事情!

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2365351