網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
終於病倒了
2008/11/08 14:09:49瀏覽421|回應3|推薦15

曾經看過一篇文章;

它指出世界有兩種很特別的人,一種是上班經常生病,放假時就生龍活虎;
另一種是上班時甚少生病,但放假時就從第一天病到最後一天。

想不到,我竟是後者。

電視廣告有一句 :

點解放假先離落雨~~唔通連個天都唔幫我???

但我就演繹一幕 :

點解放假先離病倒了~~唔通連個天都玩我???

這個假期的第一天,終於病倒了。

應該是傷風,本來十分自豪由上年冬天至今年秋天也沒生病,

我當然知道這是運氣好,而不是身體好,但想不到運氣放假外遊了。

但點解會病架????

自己照顧自己~~辛苦哂

我而家雙眼又痛又紅~~又咳~~又發~ing燒~~周身骨頭又唔生性~~仲軟la la 咁~~

~~~> 屎得

只可以食藥 啦~食粥啦~~休息啦~~~~~> 真把鬼

我不知道怎樣才叫嚴重,我只知道請假一定是自己想懶惰。

大概是這樣,放假時我就病得生去活來,年紀越大,病就越重。

未至危及生命,但卻只餘半條性命,任誰也看到我瘦得不像人形。

究竟想我點呀~~????(有野諗唔通??好多野諗??)

呼呼收集的表情雜圖MSN表情图片11天氣變幻莫測 ! 因哩幾日天氣冷凍咗 . Cold

抵抗力變得好弱 ............tired 所以病了 !

NaNA 中招了 .

一早起身頭暈暈 , 滿天星斗 !

終於去睇醫生 ,

看完醫生 , ~ 感昌菌入眼 ~

可能都因為最近....放工又夜.....連玩都係好夜

搞到個人好辛苦....

我需要多d 休息下

( 各位朋友仔 小心呀 , 唔好好似我咁呀~)

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2365717

 回應文章

奧C 卡
保重身體....
2008/11/09 07:11

拿拿臨小姐病了.....請好好休息....多喝水.....
                                還要記得服藥.....

                天氣轉冷了.......緊記多穿衣服......特別是現在病了.....

                          不要嚴重下去......

                Take care ~!!


shushushu
保重身體
2008/11/08 15:20
早D瞓啦???,唔好想太多啦(壞腦呀!),保重身體.(老友記).


等級:
留言加入好友
小心饮食
2008/11/08 14:37
病jor , 就要小心饮食,多喝水哦。。很高兴认识你 !!