網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇   字體:
到底是愛不夠還是愛不疚?
2008/09/27 11:23:47瀏覽249|回應0|推薦6

點解愛要內疚?

呢首歌係講鍾意既人係有左一個...然而就決定放手...

打消擁有佢既念頭...淨係想佢開心....淨係默默睇住佢就算。
但係始終都仲係愛佢...所以就愛不夠。

歌詞有句「多捨不得仍然是放手」...

現實證明就算仍然仲係好想愛落去...但係已經唔得...咁就係愛不夠~

愛不疚呀!!!!!

係想講:

 無論結果是什麽, 付出的感情永遠都不會悔疚. 

只需要看到愛人,開心就夠,不管他做什麼,都支持.



收藏在眼眸 常徘徊左右 愛猜到沒有
愉快玩笑後 能全然退後 你開心就夠

這種感覺太親厚 講一千句也不夠
假使講了你聽到後 或會走
這種戀愛太罕有 不須真正擁有
成全 衷心祝福然後 就放手

放手 放開所有 彼此更自由
放手 其實我絕非愛得不夠
放手 豁出所有 還有這個好友
已經 已經足夠

遙遠是宇宙 靜靜在背後 去看守就夠

這種感覺太親厚 講一千句也不夠
即使一剎有過衝動 挽你手
這種戀愛太罕有 不須真正擁有
成全 多捨不得仍然 是放手

放手 放開所有 彼此更自由
放手 其實我絕非愛得不夠
放手 豁出所有 還有這個好友
已經 已經足夠

放手 我的牽掛 找不到盡頭
放手 期望你幸福甚麼都有
也許 愛很深厚 然而我早看得透
放手 至可擁有


( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=2251842