網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
♡ 2 ~10 is My Birthday ♡
2008/02/14 13:46:26瀏覽241|回應0|推薦4

 2~ 10 is My Birthday

今年嘅生日對我來講特別重要

但又無地方特別想去

只想喺今日咁特別嘅日子

食餐好嘅生日飯~~(已經做到)

又想喺一個自己咁值得慶祝嘅日子

做一些及食一些閒時唔會記得 or 唔會做嘅事情

俾自己記載一吓今天做了嘅一點點嘅傻事

 買個002.gif~~~No...No....

我今年.....只想同BB過2人世界~

BB攪盡心思
就去依間啦!!因知道我鍾意食和牛呀~
 德家日本燒肉店
而呢間啲和牛真係好正 ~~~ (我之前都介紹過)

我哋點咗套餐A & 套餐B

點少得離番枝Asahi啤啤佢啦 !!!!乾杯~~Cheers

雜綿拌菜 : 我好鬼鍾意食依啲小吃架!!!

辣菜雜綿拼盤 (貴少少嘅餐先有)


貴餐B :  我哋試過後~~果然貴得有道理吓!!~~~真係入口即熔架!!正!!

平啲嘅A餐~~

BB大廚出場

加蒜蓉醬食~~更正!!!

                                                    燒烤時疏

鮮味湯飯 or 休綿拌飯 ~~~~我哋每款都試~~一齊食




鮮味湯飯 ~~又幾鮮味喎!!!但怕食唔哂啲肉~~留肚~~但都係食唔哂!!!

休綿拌飯~~唔錯架!!可能我鍾意吃拌菜啦!!!

食飽飽後~~又點少得甜品呀!!!

附餐送嘅正中綠茶雪糕

正嘅綠茶雪糕呀!!

好滑~~好香~~又有點到即止嘅綠茶苦澀味~~超正!!信我啦!!!

 我同BB都覺得依餐非常好味JFBQ00236070904A.gif image by starryear

兩個套餐~~三枝啤酒~~多謝盛惠 $ 968@~~有水準~~都算貴嘅!!!!no.gif image by hilda530

算啦 !!好味就得啦!!!

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1614981