網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
零食大王
2007/08/16 16:04:16瀏覽196|回應1|推薦6

每次同BB到超市貪心的我都會一下子買很多零食,

BB會在旁邊直跺腳;

我真的不想這樣~~~但我一到超市就停不下來了

(唉.......個樣衰到咁.........幫你打爆佢啦....)

扮可憐 ~~ 奸計得逞...呵呵呵..........

零食對於我的誘惑是無法想像的>.<(又有幾個女孩子能抵住零食的誘惑。)

我同BB都咁鍾意食零食薯片

你要問我吃飯和吃零食那個更重要一些我會毫不猶豫地告訴你我選擇後者

我是一個可以三天不吃飯,而不能一天不吃零食的人

我份人呢~~~~就無野叻

不過我一直是個零食愛好者.也很愛喝冰冷的飲料.pig

最叻咪係食囉

唔係食飯個食呀~~~係食零食個食呀~~

我的口味極其偏激而且不會 長期鍾情於一種零食,容易貪新棄舊,飄忽不定,

超........我.....我......我......

我淨係識呢D架咋...我無野叻....食薯片..買零食就最叻...

回到家我打開電視,貪婪的躺在沙發上就吃開了。

這個習慣是我在小的時候就養成的

記得那時候我只要在家沒什麼事做的時候就會躺在沙發上,

懷裏抱著各樣的零食。一邊看著好看的電視節目,一邊吃著美味的零食

每到這時是我最愜意的時候那種感覺別提有多美了,

母親看到總後笑著說我是一隻貪婪的小豬

是個花心零食愛好者

事關品人有N咁多年食零食同儲零食嘅經驗

閒閒地屋企都會有超過20-30款零食任我揀離食啦

對我離講貢至有安全感嘛warning

我係唔會等到啲零食食哂先去買架~~

總之見到又鍾意嘅咪買

因為開心囉~~滿足囉~~鍾意囉~~病態囉

算把啦~~~依個咁優良咁顛嘅習慣~~我都係滅唔甩架喇

~~~咪理我啦..

唔怪之得---無晒$$啦............

影埋影埋好多架原來..........

 

睇返都好開心...好自豪架jack........

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1164060

 回應文章


等級:
留言加入好友
BB?
2007/08/22 11:37

邉嗰嘅BB啊?你结婚左未啊?