網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
馬鞍山一日遊
2007/07/19 15:28:43瀏覽230|回應0|推薦5

2007-7-18

今朝舅父佢地由馬鞍山出左來觀塘---約左我地飲茶.

因此我9點鐘左右就起身了.>.<

全靠樓下在進行中的工程.....

(我先咁早起身)

因為表妹返左來渡暑假,再加上大家好耐無見....

所以就同舅母&表妹佢地....入左馬鞍山......一日遊!

(吓死我啦~~表妹去左澳洲讀書半年肥了20幾磅~~)

到了馬鞍山的私人屋苑;

我地選擇去泳池游水~~而我就晒太陽....

這里附設購物商場....衣食住行一應俱全.

我地吃喝玩樂了一番----游水/逛商場/打機/食野/

大家玩得好開心....

玩左成日....

返到屋企己經係夜晚9:30了.

雖然今日無咩特別,都係普普通通咁行街....食飯...

但我却好想同人分享今日的一切事項;

特別想寫低今日的既感受....

但係...

當我開左電腦後,唔知點解腦裡面一片空白\

(又會架....又會咁架?????)

點解會係咁樣?

成個腦好似塞滿晒野咁,好滿....好重....

好似隨時就爆---炸----

>>>>屎<<<<<<

我好自然咁諗到....@.@

飲左可樂.....好爽....然後....沖涼....更爽....

喔!!!!!

全因為晒太陽---係晒黑了----而家就唔舒服了...好似病了.

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1101100