網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
陽光!沙灘! 陽光!沙灘!享受動感活力...
2007/07/16 17:04:26瀏覽241|回應0|推薦4

2007-7-15

今日陽光普照.....

在這炎炎的夏日裡........

最好玩的節目莫過於去沙灘啦.

於是同家姐/富婆/妹妹.4個女仔就去左-----大浪灣!

由於今日假期,所以成個大浪灣逼滿晒人;人山人海.....

頭頂藍天,腳下踩著軟軟的細沙,吹著習習海風,

享受著這份愜意。 

個個都好興奮咁玩著,成個沙灘D氣氛好有夏天的味道!

我地亦都玩得好開心...4個女仔玩到顛晒.

就連太陽叔叔亦玩晒一份...同我地玩捉迷藏!!!

成日仲意躲在雲層的後面.

由於我唔識游水,所以就租左浮墊;

而家姐就推我地落水,,過程太好玩了....

之後我地仲興高采烈地返左舊公司食晚飯....

見返D舊同事既感覺好親切....

話時話---大家都差唔多個零月無見了.

一見到面,大家都不停地談論著近況....

真係好鬼興奮!

我地叫左好多野食,

但係埋單時有一大半係送的;

令我好唔好意思咁.....我只好俾多D----Tips~~

我今晚仲情不自禁咁飲左好多酒添....

自放假以來.....

最開心最熱鬧就係今日啦~~~~

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1094476