網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
生活小品
2007/07/14 21:41:01瀏覽227|回應0|推薦3

                            2007-7-12

 

 {一開心唱飲歌,不開心唱飲歌}

「唱K」係我其中一項主要的消閒節目,

亦係我抒發情緒的一種語言.

 

今日的我唔再係酒醉與心碎所溝起烏煙一片的K房裡了……

而今日唱K的係同屋企人;

相比同朋友兩者的氣氛係好唔同的;

雖然一班朋友圍著咪「唱K」係好精彩、

仲有一同扮鬼扮馬,能夠令大家起哄………

 

這樣的過程係好好開心!

但現在的我;

只係拿著咪熱淚盈眶地引吭高歌,

唱出首首飲歌時就己好開心了……….

再講今日仲係好難得咁同家人一齊唱K!

整整唱了4小時,歡樂時光過後

我地仲選擇左去睇戲------(每當變幻時)

由於未夠鐘入場的原故;

我地就係APM逛了一圈……

細妹同細佬有都收穫…..買左想要的東西.

而我……

成個商場都快被我逛到爛掉了……….

都係無見到心頭好====新貨,搞屁呀~(普通話)

終於夠鐘入場了............   生活小品/清新可喜........

好似人生;D匆匆的感覺......再回頭一切巳不一樣了.

係這套戲裡面睇到共鳴.....

有邊個會唔希望自己有個美好的將來呀???

但每個人係成功事業的背後係寂寞的;

人一直都係度苦苦尋覓.......

唔會留意---原來最好最適合自己的那個人早已係身邊了.

但只會一路覺得佢唔夠好...嫌棄左佢. 

人有時係唔應該太過自私太過忘本呀!

唔好忽略左以往的那些人情舊事.

或者那些係你一生中最快樂的時刻;

如果唔珍惜, 過左去了.......當你想要返時, 已無可能了.

這套戲----它有好多令人窩心的地方。

如果套戲出碟的話,我仍會買番一隻!

今日又如此...........開開心心咁渡過了! 

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1090588