網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
生日食火鍋
2007/07/13 23:48:00瀏覽200|回應0|推薦3

2007-7-9

 


       今晚烚下烚下,大擦一餐,好好味呀….


太開心啦….所以飲左酒...(半個月無飲啦)

我地去左九龍灣果間稻香食火鍋.因為近屋企的原故;


都差唔多成十點先上到去…依然排晒長龍(點解有咁多人)


對比同區火鍋店質數略勝一籌,價錢又相宜!


不過哩次我唔晒係度等位咁無聊…因為家姐同細妹拿到位了.


呵呵.......


我地一行5人,

叫咗個鴛鴦湯底,仲有打邊爐唔少得既肥牛,(亦都係BB同我的至愛)


珊瑚蚌,桂花蚌,仲有其他10幾樣野食,叫左咁多料!


(邊食得晒咁多野呀???食完真係捧住個肚囉!)


但係當D…火鍋料一到時,


大家就面紅耳赤地蠶食鯨吞,就係咁好快地只剩滄海一粟和少數的漏網之魚.


大家係唔係覺得好奇…..點解 係咁熱的天氣我地宦咁仲意打邊爐呢?


唔……


其實今日係慶祝我身體康復了而安排的火鍋宴.


因為食打邊爐最開心係多人一齊食,大家食下傾下笑下,咁樣係好寫意呀!


而且,又有人一齊爭下食下,可以食得多d同開心d...


而且今日亦都係為家姐先慶祝…

.因為佢過多兩日就===牛一啦!


係大家面前我無提起過…..

而今日我就安排一個既簡單又温馨的生日PARTY!!!

因為難得今日齊人呀….而且BB也DAY OFF 哦!

全部…火鍋料..吃光光啦..很開心吶...


係返回屋企的路上..我內心充滿溫暖...哈哈...好飽呀….

總結一下:今天的晚餐真的讓大家滿意到極點吧!


( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1088919