網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
HAPPY DAY.
2007/07/09 21:00:22瀏覽231|回應1|推薦1

July 2, 2007
難得~~難得~~~!我1點鐘就起身了.
其實~因為阿????今日約左娟娟出街...
今天晴天霹靂/令我心情好愉快!
目的地------太子& 旺角.
我一出太子,就瘋狂甘逛街.
但我就一定要去嚐嚐至愛的勁辣魚旦。
提到-「魚蛋」,可以係無人不知,無人不曉吧.
[香江] 全港第一名之勁辣魚蛋>.<
ADD: 旺角花園街(近旺角火車站,即從卓悅美妝店拐進去)
斗大的「勁辣魚旦」四字招牌下,次次都排長龍,
真的好食...
這勁辣魚蛋可真夠勁,
但它的辣是一種很香的辣,一點都不會死鹹,
唔食辣的人,亦可以選擇唔辣啊!
$20.....
一到手就已經吞了幾顆了。
好幸福呀!!
突然落大雨‧‧ 令我心情好不爽...罵髒話,
真係激死人啦‧
 又會落甘大雨既....
唔想因落雨而破壞開心心情...
我們去左買雪糕食.... 我打孖上... 好興奮.... 
ㄚ哈哈哈哈哈,又開始整個人很HIGH,噢耶
一直吃吃喝喝 喝喝吃吃^^
行完旺角...我們返觀塘食壽寺.....
雖然排左好耐/
但唔緊要...我們會瘋狂吃返夠本.... 

>"<
我得克制克制阿
免的過了休養期而變左大肥婆呀= ='
好耐無一起出黍玩啦~~~
而今日玩左成日/雖然好累~~
但係好充實~~~好開心....
哈哈^^
係完美的一天~~~
令我不禁諗到...過去同----同學朋友們吃喝玩樂的日子。
一幕幕...同朋友吃喝玩樂的景像....都浮上了.
--------好懷念啊。
唔......
我應承你將身體養返好後.好好乖乖甘再做野....
OK----OK----
講真呀....大家真係好難得甘樣聚係一起吃吃喝喝一個下午呀!
^___________^ ...大開心啊!!!
而最令我感動的係大家敞心閒聊的時刻/
聽著大家的近況--開心---討厭---八卦....等等的事
覺得自己內心因哩個聚會也輕鬆左唔少.
姊妹:
唔理未來是否有艱難...我們都要勇敢面對/
努力解決...
若是感到失落惆悵時..
唔好唔記得這個挺妳的姊妹哦!!!
娟娟去完日本的手信...
希望同我開運..
今天同老友出街既感覺真係蠻不錯的.
還遇到了一些認識的人...
真係好開心...
今晚我會唔會連訓覺都會笑......
這形容會唔會有點誇張呢?
哈哈~~
多充實自己多愛自己.
讓自己更有實力去迎接生活的挑戰!
這才是生活的必需品.
我喜歡~~日子就係要這樣的過!

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079469

 回應文章

nicole113
NICOLE ^Q^
2007/07/10 20:19

哈哈~~同我去街街系米好開心呢~~
緊系啦~~有我系度喔~~而且無約豬may~~
唔會俾距放飛機影響心情嗎~~
下次有d咩事唔好等過左先同我講啦~~
你唔心就打俾我啦~~我支持你架~~
加油~~加油~~
你要快d好返啊~~我等緊你架~~

♡ღ深紫友里ღ♡(NaNa1437) 於 2007-07-10 20:39 回覆:

收到清楚明白知道.....
我會加油.加油.加油...