網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
心累了
2007/07/09 20:27:22瀏覽154|回應0|推薦0
June 15, 2007

惡夢不斷甘出現...
而今天的夢居然係我們重修舊好.
但夢始終都係夢..夢醒了人也該返到現實中.
好似每次都係甘樣,以前會覺得無所謂.
但而家唔同左了...會好厭/
自從你同我講現時的感覺唔同開始'
我好似唔係甘願意同你分享任何事了.
曾經我管你都管得好嚴..超出了朋友身份.
只因我唔想你行錯路.
哩d........
好似係藉口甘?>..<
但現時很難有果個心了..
大家都變左質...
就似罐頭甘樣'有保存的期限'人既情感好複雜吧?
以前無所不談..現在有時連聽說話的心機也沒了;
甚至有時一句也不想聽到.
(想听都想唔到了)
以前好保護你..而家你的生活我唔想加插進去了.
我當然希望自己真係可以愈早學會珍惜愈好...以免將來後悔...
(你都係)
當初我愛惜你.唔知可否甘樣講呢?
但可惜你愛理不理
直至今天的我對於你完全處於放棄的狀態'
你卻像在挽救
(我唔敢講係一定.可能你唔係甘樣諗,只係我又諗多左)
但我已唔願意再踏出一步了.對於你的傾訴...你的一切...
你的生活...我連一點的好奇也沒有了....
"別人無義務待你好"(你知道的!)
以往我總是亦來順受.如今我希望別人尊重我/顧及我的感受.
不被受尊重的感覺太難受了.. 好似空氣???
我而家真的唔清楚究竟係身體上累了.....還是心累了.... (令我好想打俾黃仔訴苦添...) P.S.或者我女人病暴發----鬧情緒化???但我真係好失望...好灰呀..

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079371