網路城邦
上一篇 回創作列表 下一篇  字體:
爭氣
2007/07/09 20:19:50瀏覽101|回應0|推薦1
June 9, 2007

今日我不停咁同自己講:
唔好將平時既努力浪費了!
雖然會偶爾發下神經,
但係我只想俾心情輕鬆下...
隨便平衡下壞情緒;
返左哩間公司後;
大多數時間都係同成班同事一齊,
每次收工後都一齊吃喝玩樂!
(真係好開心架.....)
傷風--先剛剛好返.
又要哄騙===BB.
開始有D覺得... 
愛情快要倒閉了.
咁又係架...
唔需要大家的同情/都無咩野好擔心的. 
因為BB...會明白.
我知佢一定會挺我... 
我唔會再為昨天而傷心/我要為明天去拚命! 
亦唔會哭哭啼啼咁嬲/我要開開心心去爭氣!
(這樣被人肯定,總有人唔服氣---我知.) 


我要撐過去.... 
學識灑脫....去打敗大難題.
小聰明---係比不上每天的好心情. 
仲意笑既人...會好受歡迎!
更加容易碰上好運===Everyday.
呵呵~~~~~


今天的我,過的還滿高興的..

( 心情隨筆愛戀物語 )
回應 推薦文章 列印 加入我的文摘
上一篇 回創作列表 下一篇

引用
引用網址:https://classic-blog.udn.com/article/trackback.jsp?uid=NaNa1437&aid=1079347